Orderadministratör till expansivt teknikföretag

Arbetsbeskrivning

SW är specialiserade på rekrytering och konsultverksamhet för tjänstemän. Våra tjänster och våra kunder finns inom ekonomi, bank & finans, administration, försäljning, kundservice, IT och Teknik, med placering i Göteborg, Stockholm och Malmö. Vår affärsidé är att tillgodose företagens behov av flexibel arbetskraft och samtidigt vara en naturlig partner vid rekryteringar.
Läs mer på www.sw.se och gilla oss på Facebook!


SW söker för kunds räkning en Orderadministratör. Vår kund är internationellt företag som sysslar med utveckling av avancerade säkerhetslösningar. De sitter i trevliga lokaler i centrala Göteborg. Tjänsten är på längre sikt och är tänkt att tillsättas snarast möjligt så sök redan idag!

Tjänstebeskrivning
Du kommer att arbeta med hantering av företagets demokit som skickas till kunder runt om i världen. I arbetet kommer du bland annat att:

* Hantera order som kommer via mail, telefon och webshop
* Sköta administration och uppdatering av CRM systemet
* Upprätta transportdokument och skicka försändelser
* Kontroll av lager och beställning av nya kit
* Serva kunder och ge support samt hantera reklamationer

Tjänsten ligger under marknadsavdelningen och i takt med att du kommer in i arbetet kan fler uppgifter tillkomma.

Lämplig bakgrund
Vi söker dig som arbetat med liknande uppgifter tidigare. Kanske har du en utbildning inom teknik eller ekonomi bakom dig eller så har du skaffat dina kunskaper via arbetslivet. Du är affärsmässig och professionell med god förmåga att samarbeta med andra med målet att bidra till verksamhetens fortskridande.

Viktig information
Ovanstående är ett konsultuppdrag med anställning hos SW. Anmäl ditt intresse för tjänsten snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Tomas Bogren, 031-333 54 84.

Konsult hos SW
Du drivs av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Vi arbetar i nära samarbete med dig och är lyhörda för dina önskade utmaningar. Tillsammans med våra HR konsulter samt med våra framgångsrika kunder kan vi matcha rätt uppdrag för dig och stödja dig i din önskade karriär. Känner vi våra kunders behov och våra kandidaters kompetens kommer vi att lyckas. Vi frågar därför vet vi.

Kontaktpersoner på detta företaget

Jenny Larsson
+46 313335471
Jenny Larsson
+46 313335484
Niclas Borenstein
+46 313335483
Jasmin El Kachani
+46 31 333 54 81
Tomas Bogren
+46 31-333 54 84
Jasmin El Kachani
+46 031-333 54 81
Frida Johansson
+46 31-333 54 81
Frida Johansson
+46 313335481
Andrea Pohl
+46 766471603

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SW GBG Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enl. ö.k
  • dagtid heltid
  • Publicerat: 12 juni 2014

Besöksadress

Kungsgatan 48A, Kungspassagen
None

Postadress

None
Stockholm, 10391

Liknande jobb


Agent Sales Support

Agent Sales Support

14 september 2023

Eftermarknadsplanerare till Saab

Eftermarknadsplanerare till Saab

8 september 2023

Ordermottagare/packansvarig

Ordermottagare/packansvarig

8 september 2023

Orderadministratör

Orderadministratör

8 september 2023