Orderadministratör till framgångsrikt produktbolag

Orderadministratör till framgångsrikt produktbolag

Arbetsbeskrivning

För Baronas kunds räkning söker vi nu en Orderadministratör med omgående start. Vill du ha en ny utmaning i en roll där du får arbeta både administrativt samt med kundkontakt? Då är rollen som Orderadministratör något för dig!

Arbetsbeskrivning
I rollen som Orderadministratör kommer du att arbeta administrativt och vara en viktig del i kundernas upplevelse av företaget. Din huvudsakliga arbetsuppgift kommer vara att ta emot och handlägga inkommande ordrar i SAP. Företaget arbetar med medicintekniska produkter och du kommer att tillhöra ett härligt kundserviceteam på cirka 10 personer. 

Bakgrund
Vi söker dig som har ett strukturerat arbetssätt samt har förmågan att prioritera rätt i ditt arbete och levererar med kvalité, även vid stunder av högre arbetsbelastning. Vidare har du en god förmåga att kommunicera på ett förtroendegivande och tydligt sätt och har en positiv framtoning mot dina kollegor, kunder och leverantörer. Du motiveras av att påverka och hjälpa såväl kunder som interna avdelningar och trivs i en miljö där det händer mycket. Vi tror även att du är en person som har förmågan att arbeta självständigt men uppskattar att arbeta nära dina kollegor. 

Vi söker dig som:  Har erfarenhet av orderläggning i SAP
Trivs i en administrativ och kundnära roll
Är effektiv i ditt arbetssätt
Är strukturerad och ansvarsfull
Har en god dator-och systemvana
Har gymnasial examen eller högre

Det är meriterande om du har erfarenhet av eller ett intresse för medicintekniska produkter.
 
Övrig information
Företaget är beläget i Solna Business Park med mycket bra kommunikationer, restauranger och gym runt hörnet. På kontoret arbetar idag cirka 30 personer. Mer information om bolaget ges under intervjun. 

Du blir anställd som konsult hos Barona och vi tillämpar kollektivavtal via Kompetensföretagen och Unionen. Uppdragsperioden är under 6 månader via Barona som sedan går över i en anställning hos företaget. Tjänsten är heltid under kontorstider och tillträde är omgående.

Intervjuer hålls löpande och tjänsten komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan nu!
Vid frågor om tjänsten kontakta linn.stahl@barona.se 

Varmt välkommen med din ansökan!


Om Barona
Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund men levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.
När vi blickar framåt ser vi växande möjligheter och ett större fokus på internationella lösningar. I Sverige har vi under 2019 förvärvat Ageris, AMGA  och Prizta och har den långsiktiga planen att bli en marknadsledande aktör samtidigt som vi behåller vår entreprenöriella kultur och framgångsrika specialiseringstrategi. 
Läs mer här:  http://barona.se/om-oss/

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Barona
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 februari 2021
  • Ansök senast: 19 februari 2021

Liknande jobb


Agent Sales Support

Agent Sales Support

14 september 2023

Eftermarknadsplanerare till Saab

Eftermarknadsplanerare till Saab

8 september 2023

Ordermottagare/packansvarig

Ordermottagare/packansvarig

8 september 2023

Orderadministratör

Orderadministratör

8 september 2023