Orderadministratör till internationellt bolag i Ludvika!

Arbetsbeskrivning

Presentation

Vi söker en orderadministratör till vår kund för ett uppdrag som beräknas starta omgående och pågå till och med 31 maj 2017, med god chans till förlängning. Vår kund är ett världsledande bolag verksamt inom kraft- och automationsteknik.

Urval och intervjuer sker löpande, du är välkommen med din ansökan redan idag!

Arbetsuppgifter

Du kommer ingå i en härlig och familjär grupp bestående av 8-9 orderadministratörer, gruppen har även ett nära samarbete med systerorganisationer som inköp, logistik och konstruktion.

Rollen omfattar till stor del att vara stöd till projektledare till större projekt. En vanlig dag som orderadministratör innebär bland annat att att boka ordrar som inkommit från försäljningsorganisationen, skicka underlag till konstruktion och inköp, skicka tillbaka underlag till kund för godkännande, uppdatera tidplaner efter rådande omständigheter, kommunicera eventuella förseningar till kund samt färdigställa alla dokument så att fakturering kan ske.

Utbildning/erfarenhet

Vi söker vi dig som har tidigare erfarenhet av orderadministration och orderhantering, alternativt kundtjänstarbete. Du har en mycket god administrativ förmåga och har ett strukturerat arbetssätt. Du kan hantera flera arbetsuppgifter samtidigt och är även bra på att prioritera. Utöver det ser vi gärna att du är positiv, framåt och trivs i kontakten med andra människor.

Förmåner

Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag.
Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Vår kunds hemsida

www.poolia.se

Sluttext

Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på poolia.se.

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Axäng
+46 73 944 57 02
Anna Pernås
019-7663708
Jenny Berg

Katerina Avraam

Anna Pernås

Linda Axäng

Anna-Karin Skoog

Jenny Berg
+46 72 074 19 99
Anna-Karin Skoog
+46 19 766 37 06
Linda Axäng
+46 766 37 02

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Örebro AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 4 november 2016

Besöksadress

Rudbecksgatan 7, 6 tr, Örebro
None

Postadress

Rudbecksgatan 7, 6 tr
Örebro, 70211

Liknande jobb


Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

31 juli 2023

Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

28 juli 2023

Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

28 juli 2023