Orderadministratör till Nacka

Orderadministratör till Nacka

Arbetsbeskrivning

Till ett konsultuppdrag iNackasöker vi en driven och handlingskraftig orderadministratör som vill ha ett självständigt och varierande arbete. Under en föräldraledighet behöver vår kund förstärkning av en erfaren orderadministratör med logistikkompetens. Somorderadministratör kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter såsom offerter, orderläggning, logisik, uppföljning av leveranser, fakturering och support till kunder.

Arbetsuppgifter
Du ansvarar för hela logistikflödet och exempel på arbetsuppgifter är:
- Offerthantering och orderadministration
- Fakturering mot kund
- Hantera logistikflödet från kontoret i Nacka till reparationsverkstaden utomlands (boka transport ochfölja upp att det framkommit).
- Kundservice och svara på frågor via epost

Majoriteten av arbetet är administrativt.Du har tät kontakt med såväl kunder som leverantörer och reparationspartner, både via telefon och e-post.

Kvalifikationer
Du bör ha erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och ha god förståelse för order- och logistikflöden. Du trivs med att arbeta brett och varierat i en roll där du hanterar allt administrativt runt beställningar och ordrar. Vidare känner du dig bekväm med att arbeta självständigt i en miljö där du ofta behöver fatta egna beslut. Du har god kommunikativ förmåga i både skrift och tal.
Mycket goda kunskaper i Office-paketet är ett krav.
Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift är ett krav.
Mycket god systemvana är ett krav.

Personliga egenskaper
Vi söker dig som tycker om administration, struktur och att hålla ordning på detaljer. Du har en positiv grundinställning och fokuserar påkunden som finns bakom varje ordernummer. Samtidigt som du gärna arbetar på egen hand trivs du bäst när du och dina kollegor samarbetar och hjälper varandra framåt.

Mer om tjänsten
Tillsättning: start juni eller juli
Omfattning: heltid
Placering: Nacka
Uppdraget är ett konsultuppdrag under 6 månader med goda möjligheter till förlängning


Andara ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor, kontakta vår rekryteringsansvariga Linda Gaddpå linda.gadd@andaragroup.se. Bifoga ditt CV och personligt brev så hör vi av oss så fort vi kan.
Varför jobba på Andara Professionals?
Våra kunder brukar beskriva Andara Professionals som ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag. Vi har lärt oss att en enkel rekryteringsprocess är den mest effektiva. Som de flesta andra bemanningsföretag har vi specialiserat oss. Vår nisch är potential. Vårt uppdrag är att föra samman kunden med individer med olika talanger med störst chans att lyckas. Målsättningen är att både kunden och kandidaten ska utvecklas under tiden tillsammans. Det kallar vi att uppenbara potentialen.
Andara Professionals arbetar både med bemanning och rekrytering. Alltid på både kandidatens ochkundens villkor. Andara Professionals är ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag med stor förmåga. Personliga, snabba och flexibla.
Andara Professionals är ett konsult- och rekryteringsföretag med uppdraget att föra samman individer med olika talanger, kunskaper och erfarenheter och erbjuda dem ett gemensamt mål att sikta in sig på och en plattform att ta sats utifrån.
Varmt välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Andara Professionals
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 april 2024
  • Ansök senast: 12 maj 2024

Liknande jobb


Agent Sales Support

Agent Sales Support

14 september 2023

Eftermarknadsplanerare till Saab

Eftermarknadsplanerare till Saab

8 september 2023

Ordermottagare/packansvarig

Ordermottagare/packansvarig

8 september 2023

Orderadministratör

Orderadministratör

8 september 2023