Orderadministratör till Norrköping

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi dig som kan börja omgående och vill jobba med administration blandat med mycket kundkontakter. Är du samtidigt noggrann och ordningsam med en god känsla för service kan rollen som orderadministratör till ett av våra kundföretag i Norrköping vara något för dig! 

Om OnePartnerGroup
Vi på OnePartnerGroup jobbar med rekrytering och bemanning utifrån vår största drivkraft – att se dig lyckas och nå dina mål på både kort- och långsikt. Därför kan du lita på att vi gör vårt bästa för att hitta ett jobb som ska passa dig, oavsett om det gäller en tjänst som anställd hos oss eller rekrytering till någon av våra kunder. Med en lokal förankring på ett 40-tal orter, från Malmö i söder till Kalix i norr, finns vi nära dig. Utifrån ett brett kontaktnät och med en god lokalkännedom erbjuder vi ett stort utbud av lediga tjänster som kan passa dig, inom flera branscher. Välkommen till Sveriges lokalaste rekryterings- och bemanningsföretag du också!

Om rollen
I rollen som orderadministratör kommer du att hantera inkommande order från kunder på den svenska marknaden. Du kommer att ha ett nära samarbete med övriga delar av ditt team på kundtjänstavdelningen blandat med självständigt arbete. Mer konkret kommer du att:  
  ta emot inkommande förfrågningar från kunder via telefon, mail och affärssystem
hantera orderläggning och uppföljning i affärssystem (kring ex lagertillgång och leveransdatum)
sköta övrig administration kopplat till kundbeställningar

Om dig
Vi söker dig som har erfarenhet av administrativa och kundorienterade uppgifter, gärna från en liknande roll. Du talar och skriver obehindrat på svenska samt har grundläggande kunskaper i engelska. Då du kommer att arbeta i affärssystem samt med Officepaketet, ser vi det som en självklarhet att du har mycket god system- och datorvana. Du har även gymnasiekompetens. 

Som person är du serviceorienterad med en god kommunikativ förmåga i både tal och skrift, då dina dagliga kontakter sker såväl över telefon som via mail. God samarbetsförmåga och en positiv inställning till dina arbetsuppgifter är också väsentligt för att lyckas i rollen. Det är även viktigt att du arbetar strukturerat för att självständigt nå uppsatta mål. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet!

Övrigt
Du kommer att arbeta heltid, 100%, måndag till fredag, 07-16. Du kommer att vara anställd via OnePartnerGroup, men uthyrd som konsult till kundföretaget i Norrköping, där du arbetar på plats. Inhyrningen är initialt på 6 månader med god chans till förlängning och/eller övergång till kunden om samtliga parter är nöjda. Du kommer att börja omgående och arbeta under sommaren, så vilja att arbeta under semestertiden är en förutsättning.  

Observera att vi ej kan ta emot din ansökan via mail på grund av GDPR. Vi har löpande urval. Vid frågor kontakta rekryteringskonsult Karin Forsell: karin.forsell@onepartnergroup.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Anna Stenqvist

Julia Hermansson

Anna Stenqvist
0142-60 20 62
Julia Hermansson
0142-60 20 64
Julia Hermansson
0142-60 20 64
Julia Hermansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: OnePartnerGroup Östergötland AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 april 2022
  • Ansök senast: 1 maj 2022

Besöksadress

Kungsvägen 37, Mjölby
None

Postadress

Kungsvägen 37
Mjölby, 59551

Liknande jobb


Koordinator

Koordinator

23 december 2023

21 december 2023

19 december 2023

Swedbank söker bolånehandläggare

Swedbank söker bolånehandläggare

15 december 2023