Orderadministratör till vår kund i Gävle

Orderadministratör till vår kund i Gävle

Arbetsbeskrivning

Om oss

Hej! Det är vi som är Clockwork. Vi arbetar med rekrytering och bemanning men vi brukar säga att vi är i ”bättre framtidsbranschen” – för vi vill vara en kraftkälla för företag och människor som vill utvecklas. Vårt erbjudande är träffsäker matchning mellan företagens behov och medarbetarnas kvaliteter, oavsett om det handlar om jobb i industri- eller tjänstesektorn, inom skolvärlden eller i olika integrationsprojekt. Vi tror på människor och vi vet att rätt människa på rätt plats gör skillnad. Därför är det viktigt för oss att ha koll på varje marknad, varje företag och varje medarbetare. Och därför är det viktigt för oss med en stark lokal närvaro. Du möter oss i tjugo städer från Stockholm i söder till Luleå i norr.
Läs mer på www.clockworkpersonal.se


Dina arbetsuppgifter

För omgående uppdrag hos vår kund i Gävle söker vi nu en strukturerad och serviceinriktad orderadminstratör. Som orderadminstratör är du en viktig länk i vår kunds kontakt med deras kunder. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat orderhantering, kundserviceärenden, orderläggning och leveransplanering. Du hanterar tullärenden, transporter med stora flöden och kommunicerar dagligen med kunder via mail och telefon där kommunikationen sker både på svenska och norska.

Din profil

Vi söker dig som läst en eftergymnasial utbildning inom logistik eller inköp, exempelvis industriell ekonomi eller ekonomiingenjör. Om du har arbetat med planering eller logistik tidigare ser vi det som ett plus, men det viktigaste är att du har ett stort driv och viljan att lära dig. Vi ser det som meriterande om du förstår norska/tal och skrift eller jobbat inom liknande tjänsterl.

Som person är du noggrann, förtroendefull, håller ordning och reda kring dig samt sprider positiv energi till dina kollegor. Du har ett professionellt och engagerat bemötande med god förmåga att planera och administrera ditt arbete. Under delar av sommaren kommer du ansvara för arbetet själv vilket betyder att du behöver kunna arbeta självständigt, samtidigt som det är viktigt att du är lagspelare som gärna samarbetar med dina kollegor.

Du blir anställd av Clockwork och arbetar på uppdrag hos vår kund. Uppdraget startar omgående och sträcker sig 4-5 månader. Arbetet som konsult hos Clockwork ger dig ett brett kontaktnät, goda karriärmöjligheter samt goda chanser att påverka såväl arbetssituation som personlig utveckling. Som anställd hos oss får du en attraktiv anställning med marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, friskvårdsbidrag, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. För att passa in i rollen som konsult ser vi att glädje, engagemang och affärsmässighet speglar din personlighet.


Ansökan

Är det dig vi söker? Då ser vi fram emot att ta emot din ansökan! Vi arbetar löpande med intervjuer och tillsättningar så skicka gärna in din ansökan redan idag via www.clockworkpersonal.se, dock senast 2021-06-20. För mer information är du varmt välkommen att kontakta Simon Lindberg på 073-351 27 99 eller simon.lindberg@clwork.se.

Kontaktpersoner på detta företaget

Angelica Carlsson
0733512704
Jan Johansson

Anders Hultgren
0733512701
Jan Johansson
0733512702
Jan Johansson
0733-512702
Petter Myhlback

Petter Myhlback
0733-512703
Petter Myhlback

Angelica Carlsson

Helena Lundqvist Cabrera

Sammanfattning

Besöksadress

Stigaregatan 7, Falun
None

Postadress

Stigaregatan 7
Falun, 79160

Liknande jobb


Agent Sales Support

Agent Sales Support

14 september 2023

Eftermarknadsplanerare till Saab

Eftermarknadsplanerare till Saab

8 september 2023

Ordermottagare/packansvarig

Ordermottagare/packansvarig

8 september 2023

Orderadministratör

Orderadministratör

8 september 2023