Orderberedare till Transtema

Orderberedare till Transtema

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Transtema Network Services (TNS) är en marknadsledande leverantör av fäljtjänster inom telekom i Sverige. TNS bygger, underhåller och sköter driften av nätinfrastruktur i hela landet, och arbetar med alla typer av kommunikationsnät. Transtema Network Services ingår i Transtema Group. Arbetet utförs i härliga lokaler med ett öppet kontorslandskap på huvudkontoret i Mölndal, här har du närhet till både restaurang och bussförbindelser.

Arbetsbeskrivning
Som orderberedare kommer du ansvara för att ta emot och hantera förfrågningar via telefon. Dessa kan komma från såväl interna som externa parter, antingen från fälttekniker, kunder eller slutkunder. Du kommer att förmedla och tolka information som efterfrågas av kunderna. Exempel på arbetsuppgifter kan de vara att ringa ut till kunder för att boka tid för installationer, bygga arbetsordrar och rapportera avvikelser. Allt detta loggas i det centrala ärendehanteringssystemet. Arbetet utförs tillsammans med ett engagerat team i en centraliserad och funktionell enhet.

Som medarbetare hos Transtema kommer du att ges möjlighet till utbildning och personlig utveckling. Kulturen i företaget präglas av öppenhet och ett stort mått av eget personligt ansvar för att arbetet utförs på bästa möjliga sätt.


Vi söker dig som
Tjänsten passar dig som har en god känsla för service. Du har ett moget förhållningssätt och agerar professionellt både gentemot kunder och gentemot kollegor. Som person är du strukturerad, stresstålig och nyfiken. I och med att du dagligen har kontakt med kunder över telefon så ser vi gärna att du är kommunikativ, serviceinriktad och har ett ödmjukt och lösningsorienterat förhållningssätt. Att planera, ta beslut och initiativ är något du känner dig bekväm med. Du har en förmåga att prioritera effektivt och tar samtidigt ett stort eget ansvar för dina arbetsuppgifter. För att du ska trivas i rollen som orderberedare bör du vara förändringsbenägen och nytänkande.

En vilja att utvecklas och lära sig inom området är en förutsättning för att du ska lyckas i ditt arbete. Har du tidigare erfarenhet från servicearbeten eller logistik är detta meriterande. För denna tjänsten krävs det att du har en god datavana, talar och skriver svenska flytande samt behärskar engelska. Tjänsten väntas tillsättas i början av januari.

Kontaktpersoner på detta företaget

Patrik Remann

Emanuel Sahlström
0140-59 90 47
Lena Wissinger Sparv
0380-57 67 28
Eva Johansson
0140-59 90 48
Johanna Eronson
0470-78 81 84
Abbe El-saghir

Andreas Arvidsson

Johanna Eronson

Birgitta Andersson
044-300 09 03
Daniel Kepka

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Montico HR Partner AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 december 2021
  • Ansök senast: 9 januari 2022

Besöksadress

Klubbhusgatan 13, Jönköping
None

Postadress

BOX 416
Tranås, 57325

Liknande jobb


Teknisk inköpare och beredare

Teknisk inköpare och beredare

28 maj 2024

28 maj 2024