Orderdesk/Kundtjänst till modern organisation!

Arbetsbeskrivning

AMGA är ett svenskägt bolag med expertis inom service, bank & finans, försäkring och försäljning. Vi är specialiserade inom konsulttjänster, rekrytering och affärsutveckling. Företaget är medlem i Almega Tjänsteföretagen och tillämpar kollektivavtal för branschen.

Vi söker två Orderdesk/Kundtjänstmedarbetare som vill bli en del utav en dynamisk och modern organisation med cirka 300 anställda!

Arbetsbeskrivning

Som en del av Orderdesk/Kundtjänst arbetar du i en inspirerande & entreprenöriell atmosfär. Dina arbetsuppgifter varierar och innebär att ta emot inkommande ärenden via telefon, mail och chat samt arbetsuppgifter inom administration. Du kommer att hantera ärenden som produktfrågor, priser, reklamation, kreditärenden och mycket mer som innefattar att höja kundernas upplevelse av företaget.

Du blir en del av ett team på 10 personer där det alltid är nära till skratt samtidigt som professionalism och utveckling genomsyrar hela organisationen. 

Bakgrund

Du motiveras av att påverka och hjälpa såväl kunder som interna avdelningar i en dynamisk miljö. Vidare drivs du av att arbeta i en kundfokuserad organisationen och är serviceinriktad.

Vi söker dig som

- Är en positiv lagspelare har lätt för att komma in i en arbetsgrupp

- Är ansvarstagande, noggrann och förstår betydelsen av din del av affärskedjan

- Är förebild för dina kollegor genom ditt positiva mindset och förmåga att vara lösningsorienterad

Vidare har du ett intresse för service och administration.

Om bolaget  

Bolaget har idag kontor i Stockholm, Falun och Strömsund och är en välrenommerad aktör på marknaden med ca 300 anställda. Organisationen erbjuder dig en stimulerande, familjär och händelserik arbetsmiljö. Det är viktigt att alla ska trivas och veta att det finns goda utvecklingsmöjligheter. Mer information förmedlas under intervjun. 

Ett gediget introduktionsprogram startar så snart tillsättningen är klar. Fast lön samt tillkommande förmåner ingår via kollektivavtal. Tjänsten är en heltidstjänst och tillträds i början av juni. 

Intervjuer hålls löpande och med tanke på omgående tillsättning kan tjänsten komma att tillsättas innan sista ansökningsdag 31/5, 2017 så skicka in din ansökan redan nu!

Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Alexander Magnusson på 08-551 118 71 eller alexander.magnusson@amga.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AMGA AB SOLNA
  • 2 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • 1 -
  • Publicerat: 17 maj 2017

Besöksadress

Solna Business Park
None

Postadress

Svetsarvägen 8
SOLNA, 17141

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

22 april 2024

22 april 2024

Kundservice

Kundservice

22 april 2024

21 april 2024