Orderhandläggare sökes för direktrekrytering till Conaxess Trade i Solna!

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi dig som vill arbeta som orderhandläggare!
Vill du arbeta inom logistikområdet samt har tidigare erfarenhet av administrativa uppgifter och kundkontakt? Är du serviceminded och har ett affärstänk? Då har vi tjänsten för dig!

Vi söker nu dig som vill arbeta heltid som orderhandläggare på Conaxess Trade i Solna. Conaxess Trade representerar en mängd varumärken på den svenska marknaden. De arbetar både med välkända etablerade varumärken och lanseringar av nya varumärken, koncept och produkter. Conaxess Trade verkar inom en mängd produktkategorier och driver försäljning gentemot dagligvaruhandel, servicehandel, fackhandel och foodservice. Läs mer om Conaxess Trade här: http://www.conaxesstrade.com/se/.

I rollen som orderhandläggare kommer du att tillhöra logistik- och inköpsavdelningen och vara en del av ett team om tre kollegor. Denna roll handlar till största del om orderhandläggning men du kommer till viss del även att arbeta med inköpsrelaterade uppgifter.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer bland annat innefatta:

- Ta emot och registrera order till och från företagets kunder
- Fakturahantering
- Reklamation- och avvikelsehantering
- Kontakt med lager
- Kontakt med kunder via mail och telefon
- Andra inköpsrelaterade uppgifter

Tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att du kommer bli anställd direkt hos vår kund som har kontor i Solna. Tjänsten inleds med en provanställning på sex månader och har därefter för avsikt att gå över till en tillsvidareanställning. Arbetet är på heltid, kontorstider tillämpas. Tjänsten startar omgående och är långsiktig.

Din profil
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av arbete inom administration och kundkontakt. Har du tidigare erfarenhet av orderadministration är det mycket meriterande. Vi ser gärna att du har god kunskap i Excel. För tjänsten krävs det att du kan uttrycka dig väl i tal och skrift på både svenska och engelska. Som person är du noggrann och serviceinriktad, har du dessutom ett kvalitetsfokus, en god analytisk förmåga och trivs med att arbeta i team är du precis den vi söker! Låter det här som en roll för dig? Tveka då inte att skicka in din ansökan redan idag! Tjänsten tillsätts så snart vi hittat rätt person.

Om företaget
Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på unga i karriären. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi rekryterat över 10 000 personer det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på: www.studentconsulting.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Isabelle Karlsson
+46101224623
Emilia Johansson
+46101224597
Fredrik Åberg
+46101224864
Eleonor Åkerlund
+46101224638
Kristoffer Göthberg
+46101224670
Elin Wiberg Lif
+46101224569
Ida Holmer
+46101224433
Joel Rydström
+46101224243
Joanna Melander
+46101224629
Pontus Geijer
+46101224584

Sammanfattning

  • Arbetsplats: StudentConsulting FALKENBERG
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Tillsvidareanställning Tillsvidare
  • Publicerat: 7 november 2017

Besöksadress

Murarevägen 30
None

Postadress

Murarevägen 30
FALKENBERG, 31136

Liknande jobb


Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

31 juli 2023

Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

28 juli 2023

Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

28 juli 2023