Orderhandläggare till internationellt välkänt teknikföretag

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten

Order / Supply Chain / Administration / Kundtjänst / Deltid / Kontor / IT / Teknik

Söker du ett deltidsarbete att kombinera med dina studier eller med en annan syssla? Har du systemvana och vill få in ett fot på ett internationellt ledande företag inom teknikbranschen? Då kan detta vara tjänsten för dig! Just nu söker vi en ambitiös och effektiv orderhandläggare för ett konsultuppdrag - sök tjänsten idag!

Arbetsuppgifter

Som orderhandläggare hos vår kund kommer du sitta på Supply Chain-avdelningen tillsammans med ett team på 5 stöttande personer. Dina arbetsuppgifter innefattar att:
- Hantera returuppdrag
- Administrera och göra bokningar i systemet Oracle
- Boka maskinflyttar via mail och kontakt med transportbolag
- Boka utleveranser av maskiner
- Hantera kvittningar
- Kommunicera med kunder via mail och telefon


Kvalifikationer

Vi söker dig som vill arbeta 50 % under januari och februari månad, med möjlighet till förlängning. För att vara kvalificerad för tjänsten har du:

- Tidigare erfarenhet av att arbeta i kundtjänst eller i en administrativ roll
- Dator- och systemvana, det är meriterande om du tidigare arbetat i affärssystemet Oracle
- Erfarenhet av Office-paketet, främst Outlook
- Goda språkkunskaper inom det svenska och engelska språket

För att passa in i rollen är du social, stresstålig och noggrann. Du och dina kollegor kommer utgå från en gemensam mailinkorg och vi ser därför att du är kommunikativ och samarbetsvillig. I din roll arbetar du dock främst självständigt och tjänsten ställer därför krav på att du som person är självgående i ditt arbete. Vidare har du lätt för dig att sätta dig in i system och nya arbetsuppgifter.


Övrigt

Detta är ett konsultuppdrag och du får din anställning hos oss på KFX HR-partner men arbetar ute hos vår kund i Solna. Tjänsten är på 50 % och du arbetar halvdagar måndag – fredag. Behovet är t.o.m. sista februari, med chans för förlängning.

Vi arbetar med löpande urval och tillsättning kan komma att ske före sista ansökningsdatum, sök därför tjänsten omgående! Vid frågor, vänligen kontakta ansvarig rekryterare Clara Backlund på 08-663 99 00.

Kontaktpersoner på detta företaget

Martina Wahlgren

Hanna Benjaminson

Clara Backlund

Susanne Järleby

Anna Jardelid

Hanna Benjaminson

Susanne Järleby

Linn Arvidsson

William Ericson

Linnea Hägg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: KFX HR-partner Stockholm AB Stockholm
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Deltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Deltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 22 december 2016

Besöksadress

Sturegatan 38, Stockholm
None

Postadress

Sturegatan 38
Stockholm, 11436

Liknande jobb


Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

31 juli 2023

Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

28 juli 2023

Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

28 juli 2023