Orderhandläggare till Växjö

Orderhandläggare till Växjö

Arbetsbeskrivning

OM TJÄNSTEN
Vi söker en engagerad och kompetent orderhanterare till vår kund i Växjö. Vår kund är inne i en spännande period med övergång till det nya affärssystemet SAP och behöver en passionerad individ som kan hjälpa dem navigera genom denna förändring. Detta är ett temporärt uppdrag som sträcker sig önskvärt från november 2023 till september 2024.

Arbetsuppgifter:
Som orderhanterare kommer du att ha en central roll i att ta emot och hantera order i kundens M3-system. Ditt arbete kommer att vara avgörande under övergången till SAP, där din kunskap om M3 kommer att värderas högt. Dina huvudsakliga ansvarsområden kommer att inkludera:

Ta emot och registrera order i M3-systemet.
Säkerställa att orderprocessen är smidig och effektiv.
Bidra till en framgångsrik övergång till SAP.

Tjänsten är ett konsultuppdrag på 100 %. Tjänsten behöver tillsättas snabbt så urval kommer ske löpande. Du blir anställd av oss på Adecco men arbetar ute hos kund.

OM DIG
För att trivas och vara framgångsrik i denna roll letar vi efter någon som är serviceinriktad, ambitiös och har gedigen kunskap i affärssystemet M3. Utöver detta är följande egenskaper och erfarenheter meriterande:

Organiserad: Du är välstrukturerad och kan hantera flera uppgifter samtidigt med precision och noggrannhet.
Kommunikativ: Du har utmärkta kommunikationsförmågor och kan samarbeta effektivt med olika team inom organisationen.
Flexibel: Du är anpassningsbar och trivs med förändring, vilket är viktigt under övergången till SAP.
Erfarenhet av SAP & M3: Om du har tidigare erfarenhet av SAP är detta en fördel, men det är inte ett krav.
Passion för förbättring: Du är en person som alltid strävar efter att hitta bättre sätt att utföra arbetsuppgifter på och är villig att lära dig nya saker.

OM ADECCO
Som en av världens största HR-leverantörer har vi individens utveckling och kundens behov i fokus. Vi vet hur viktigt det är för ett företags konkurrenskraft att ha rätt person med rätt kompetens på rätt plats. I Sverige erbjuder Adecco skräddarsydda personallösningar, såväl bemannings- och rekryteringslösningar som interimslösningar.

KONTAKTINFORMATION
Om du har frågor om tjänsten eller rekryteringen i övrigt vänligen kontakta Sebastian Baard på sebastian.baard@adecco.se

Om du har frågor gällande registrering av konto, vänligen kontakta vår support på info@adecco.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 oktober 2023
  • Ansök senast: 13 oktober 2023

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


Agent Sales Support

Agent Sales Support

14 september 2023

Eftermarknadsplanerare till Saab

Eftermarknadsplanerare till Saab

8 september 2023

Ordermottagare/packansvarig

Ordermottagare/packansvarig

8 september 2023

Orderadministratör

Orderadministratör

8 september 2023