Orderhandläggare till verksamhet inom hotell!

Arbetsbeskrivning

Är du redo för nästa utmaning? Har du goda erfarenheter av orderhantering? Då är tjänsten som Orderhandläggare något för dig!

Om tjänsten
Som orderhandläggare hos vår kund kommer du att arbeta nära tre kollegor som sitter med samma arbetsuppgifter. Din främsta arbetsuppgift handlar om att administrera och registrera ordrar i företagets affärssystem. Du kommer att arbeta nära lagret som tar emot de ordrar du för in. Du kommer att ha datorn och telefonen som främsta arbetsredskap och verka i en händelserik miljö. Följande arbetsuppgifter kommer ingå i rollen:

• Lägga in följesedlar och orderbekräftelse
• Kontera fakturor
• Kontakta leverantörer vid felaktiga fakturor
• Ha kontakt med lagerpersonal om produkter som levererats

Om dig
Vi söker dig som har minst gymnasiekompetens. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet från arbete inom order, kundtjänst eller administration. Har du dessutom erfarenhet av att ha arbetat som ekonomiassistent och har konterat fakturor tidigare, är det meriterande.

Vi söker dig som är van vid att arbeta strukturerat, kommunicerar väl i tal och skrift samt inte är rädd för att ta kontakt med nya människor. Är du dessutom social, positiv och flexibel är detta tjänsten för dig!

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om anställningen
Tjänsten som Orderhandläggare är ett konsultuppdrag med tillsättning den 15 augusti. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden. Uppdraget är ett tillfälligt behov och kommer att löpa på 2 månader framöver.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov, finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Om ansökan
Tjänsten ska tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker därför löpande under ansökningstiden. Du ansöker genom att registrera dig via formuläret nedan. Bifoga CV och personligt brev.

Första steget i vår rekryteringsprocess är att du kommer få ett eller flera tester skickade till din e-mail. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att 

kontakta ansvarig rekryterare Alexandra Fahlström på 031-725 45 08. 

Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 1 plats
  • 11 dagar - 3 månader
  • Deltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Deltid Deltid 50 %, (måndag-fre 9-13, men kan även vara mer flexibelt)
  • Publicerat: 8 juli 2016

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

31 juli 2023

Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

28 juli 2023

Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

28 juli 2023