OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
HORNBACH värnar lika mycket om sina medarbetare som sina kunder. Vi erbjuder dig en inspirerande arbetsplats där du dagligen kommer att möta nya utmaningar. Gemensamma ledord för alla våra medarbetare är ansvarskänsla, respekt och arbetsglädje.
Dina Arbetsuppgifter
Som medarbetare till vårat projekt och servicecenter sitter du centralt i varuhuset för att hjälpa och vägleda våra kunder i varuhuset. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består att hantera kundorder, specialbeställningar och hantverkarservice. Dessutom ansvarar du för att boka och koordinera hemtransporter till våra kunder.
Din profil
Du som söker bör ha några års erfarenhet av kundtjänst inom detaljhandeln eller annan serviceorganisation. Vi förväntar oss att du har ett naturligt utåtriktat sätt samt en utpräglad känsla för service och kundorientering. Vi värdesätter noggrannhet och gott ordningssinne.
Du ska ha god datorvana, kunna arbeta självständigt och i grupp samt ta initiativ och ansvar. B- körkort och truckkort är ett krav. Erfarenhet från SAP är meriterande.
Arbetstid/Varaktighet: Tillsvidare. Deltid 20 tim/vecka. Schemalagda varannan helg.
Lön: Lön enligt kollektivavtal
Tillträde: Omgående
HORNBACH är ett av Europas största företag inom bygg- och trädgårdsmarknad. Både hemmafixare och proffs förses med byggmaterial vid något av de 154 varuhus som finns i 9 länder. Företaget grundades 1877 i Tyskland och är börsnoterat. HORNBACH garanterar ett alltid lågt pris och har som mål att alltid vara prisledande i branschen. I Sverige har HORNBACH fem varuhus, och finns i Göteborg, Malmö, Stockholm och Helsingborg.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Ernström
+46 0317799223
Viktoria Tomic
+46 317799223