Orderkoordinator

Orderkoordinator

Arbetsbeskrivning

Inom Derome är vi idag över 2200 medarbetare som jobbar för en mer hållbar framtid.

Här finns trevliga kollegor, goda karriärmöjligheter och chans att växa genom utbildning. Att vi utsetts till ett av årets Karriärföretag 2020 är ett kvitto på hur vi jobbar hårt för att varje medarbetare ska trivas och vilja stanna länge. Varje år gör vi roliga trivselaktiviteter och lägger extra kraft på hälsa och välmående, ett hälsosamt och balanserat arbetsliv är viktigt för oss. Vi vill att du som jobbar här ska ha det bra och känna stolthet att vara en del av Sveriges största familjeägda träindustri.


ARBETSUPPGIFTER
Till vårt regionlager i Trollhättan söker vi nu dig som vill blir vår nya Orderkoordinator! I rollen ansvarar du för den dagliga orderplaneringen. Din uppgift är att planera tillplock och lastning så att dessa delar av driften flyter på så effektivt som möjligt.

Vanligt förekommande arbetsuppgifter är:
- Skriva ut plocklistor.
- Planera plocklistorna efter slottplan.
- Kontrollera så att inga order lagts mot minussaldo.
- Vid behov göra lagerflyttar för att lösa kundorder.
- Vara behjälplig med att skriva ut följesedlar till chaufförer.
- Rapporterar in data i de olika uppföljningarna för logistik
- Stötta koordinator för Säljsupport

KVALIFIKATIONER
För att lyckas i denna roll ser vi att du som person är strukturerade och arbetar med hög servicekänsla. Du ser lösningar framför problem, är bra på att organisera din vardag och att ta egna initiativ. Hos oss får du möjligheten att arbeta i nära samarbete med dina kollegor samt övrig organisation varför vi vill att du har god samarbetsförmåga. Har du administrativ erfarenhet inom lager/logistik ses detta som meriterande men är inget krav.



ÖVRIG INFORMATION
Tjänsten är ett vikariat med start omgående till 2021-01-31 med möjlighet till förlängning, heltid. Placering är i Trollhättan.
Ytterligare upplysningar om tjänsten lämnas av Markus K Arvidssson på telefon 0522-552613.

Passar tjänsten ovan in på dig? Tveka då inte, ansök redan idag! Vi vill ha din ansökan senast den 20 februari eller tidigare då vi tillämpar löpande tillsättning av tjänsten.

Vi arbetar för ökad mångfald och en jämn könsfördelning och ser gärna en spridning i ålder och etnisk/kulturell bakgrund hos våra medarbetare.

Vi undanber oss vänligt men bestämt direktkontakt från bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

Kontaktpersoner på detta företaget

Jen Scheffel
0733 43 40 38
Chefsjuksköterska Ulrika Ehrström
070-167 14 52
Liv Hedström

Ulrika Holmgren
0856215919
Torbjörn Fröjd, arbetsledare
0708-790108
Lars Lantz, enhetschef
08-53536575
Chefsjuksköterska Nina Markholm Nordgren
073-966 18 97
Vårdförbundet Clary Marqvardt
08-517 720 93
Verksamhetschef Marianne van Rooijen
073-966 08 63
ST-chef Sofie Graner
070-684 92 39

Sammanfattning

  • Arbetsplats: 7-Eleven
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 februari 2020
  • Ansök senast: 20 februari 2020

Besöksadress

Sturegatan 56
STOCKHOLM

Postadress

Sturegatan 56
STOCKHOLM, 11456

Liknande jobb


Exportleveransansvarig

Exportleveransansvarig

17 maj 2024

23 april 2024

15 maj 2024

13 maj 2024