Orderkoordinator till Telenors Huvudkontor

Arbetsbeskrivning

Vi söker för kunds räkning en driven orderkoordinator till Telenors huvudkontor, placerat i centrala Stockholm. Uppdraget är på heltid och beräknas starta omgående och pågå tillsvidare.

Urval och intervjuer sker löpande. Välkommen med din ansökan redan idag.


Arbetet hos oss på Palm & Partners ska genomsyras av engagemang, expertis och resultat. Vi erbjuder dig chansen till personligutveckling, ett socialt sammanhang samt en kompetensfördjupning inom en rad olika yrken och branscher. Våra uppdrag är oftast av långsiktig karaktär och merparten av anställningarna leder till tillsvidaretjänst antingen hos oss eller våra kunder. Vi ser det som att vår viktigaste uppgift är att generera ett positivt resultat för våra medarbetare och kunder. Till din hjälp har du en erfaren konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag och i din utveckling.

Självklart är vi ett auktoriserat Bemanningsföretag och vi har kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Arbetsbeskrivning
Teamet den aktuella tjänsten är en del av består utav 25 personer och hanterar order och leveranser till vår kunds företagskunder. Som orderkoordinator hos vår kund ansvarar du primärt för att granska avtal och orderunderlag samt registrering utav beställningar i deras leveranssystem. Du kommer utöver detta även att få konfigurera och driftsätta enklare telefonitjänster.

Genom att du hanterar beställningar inom både mobila och fasta tjänster kommer du att ges en god förståelse för vår kunds tjänster och produkter.

I din roll kommer du att ha daglig kontakt med deras säljare och leveranskoordinatorer som hanterar beställningarna som sedan utförs och registreras utav dig.

Arbetstiderna är förlagda kontorstid måndag till fredag.

Erfarenhet
Vi söker dig som känner att du passar in på följande;
- tidigare erfarenhet utav Telekombranschen
- erfarenhet av adminsitrativt arbete
- du talar och skriver svenska flytande

Meriterande är att ha arbetat med just orderadministration, flytande engelska och system såsom Clarify, Albatross och Sales Force

Personliga kvalifikationer
Som person är du positiv, noggrann och ansvarstagande. Du är inte rädd för att lyfta luren och samla in den information som du behöver. Du är en problemlösare och bibehåller ditt goda humör även under stressiga situationer.

Lön och anställningsvillkor
Provanställning, heltid, månadslön

Startdatum
Omgående

Kontaktpersoner på detta företaget

Susanna Filipsson

Maria Wansölin
0733898810
Linus Lindersjö
0708-398731
Maria Wansölin

Maria Wansölin

Paulina Hedin
0733846157
Paulina Hedin
073-384 61 57
Paulina Hedin

Sammanfattning

Besöksadress

Kammakargatan 22
None

Postadress

Kammakargatan 22
0180, 11140

Liknande jobb


7 december 2023

Supply Chain Developer

Supply Chain Developer

23 januari 2023

17 januari 2023