Ordermottagare

Arbetsbeskrivning

HRX Sverige AB är ett internationellt speditionsföretag med bolag i 7 länder. Totalt är vi c:a 250 medarbetare och omsätter 20 MEUR.

Till vårt expansiva och dynamiska kontor i Frihamnen vid Gärdet söker vi omgående en positiv, pigg och utåtriktad person som vill arbeta med spedition och logistik.

Som ordermottagare kommer du att hantera import- samt exportbokningar, reklamationer, fakturering och ha interna samt externa kontakter via samtal och e-mail i ett högt tempo.
Du kommer att arbeta i en bra grupp med trevlig och glad stämning som har möjlighet att påverka sin arbetsmiljö och rutiner genom vårt arbete och ansvar för ständiga förbättringar i vårt kvalitetsarbete.

Vem är du?
För att lyckas och trivas i rollen tror vi att du är prestigelös och positiv samt gillar att ta egna initiativ. Du ser det som en självklarhet att alltid hålla en hög servicenivå och visa ett professionellt bemötande. Vidare är du snabb i tanken, flexibel, öppen och har lätt för att skapa kontakter och kan kommunicera med människor på olika språk både skriftligt och muntligt. Du har ett gediget ordningssinne och sifferminne och lätt för att lära.
Du tycker om utmaningar samt har en förmåga att anpassa dig till nya miljöer och kan hantera en ibland stressfull miljö.

Det viktigaste för oss är att hitta rätt person med rätt kompetens och inställning som skall uppfylla våra hårt ställda krav och vi välkomnar alla sökande som uppfyller dessa krav.

Urval och intervjuer av kandidater sker löpande, har du några frågor angående tjänsten så kan du kontakta speditionsansvarig.

Välkommen med din ansökan och löneanspråk!

Kontaktpersoner på detta företaget

Speditionsansvarig Mart Maandi
08-442 83 22
Peter Ikonomidis
08-442 83 21 070-723 33 30
CEO Jussi Akela
+358 405 584 875
Operations Manager Jussi Akela
+46 70 722 77 97
Operations Manager Peter Ikonomidis
08-442 83 21 070-723 33 30
Operations Manager Peter Ikonomidis
08-442 83 21

Sammanfattning

  • Arbetsplats: HRX Sverige AB STOCKHOLM
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Individuell lönesättning, att du inkommer med ditt löneaspråk är ett krav.
  • Mån - Fre alternerande 7-16 / 8-17 / 9-18
  • Publicerat: 7 augusti 2013

Besöksadress

Magasin 3 Stockholms Frihamn
Gärdet

Postadress

Box 27070
STOCKHOLM, 10251

Liknande jobb


Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

31 juli 2023

Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

28 juli 2023

Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

28 juli 2023