Ordermottagare med ekonomi ansvar

Arbetsbeskrivning

Om företaget
Är du serviceinriktad och trivs med administrativt arbete? Då är detta något för dig! Vi söker nu en ordermottagare med ekonomiskt ansvar för ett längre uppdrag hos vår kund! Bolaget bedriver återvinning i form av att förädla material och låta materialet leva vidare som råvaror till nya produkter eller ny energi. Du kommer att arbeta med orderhantering, kundservice och administration i ett härligt team. Är du rätt person för detta uppdrag? Välkommen med din ansökan redan idag!

Arbetsuppgifter
I första skedet av anställningen kommer du att arbeta med ordermottagning. De huvudsakliga uppgifterna kommer innebära att registrera och lägga order, ha kontinuerlig kundkontakt i form av att svara i telefon, fakturera, samt följa upp kunders önskemål. Du kommer mestadels att ha kontakt med företagskunder men även privatkunder. På sikt är målet att du kommer att få utvecklas i rollen och få mer ansvar över ekonomiska frågor som rör kontering, fakturering och ansvara över de komplexa affärerna som vi bedriver med våra kunder.

Din bakgrund
För att lyckas i rollen som ordermottagare har du lätt för att lära dig nya system och har viss systemvana. Du har tidigare erfarenhet av att arbeta med såväl service som administration där kundkontakt och system varit en del av ditt arbete. Vidare är det ett krav att du tidigare arbetat med ekonomiska frågor samt att du har en utbildning inom ekonomi. Vidare behärskar du svenska flytande i tal och skrift.

Personliga egenskaper
Som person är du snabblärd, serviceminded och utåtriktad. Vidare är du nyfiken och drivs av att utvecklas. Eftersom det kan vara hög arbetsbelastning är det viktigt att du hanterar stress på ett metodiskt och systematiskt sätt samt har en bra förmåga att prioritera.

Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.


Anställningsform/omfattning/tjänstgöringsort
Visstidsanställning/Heltid/Göteborg

Tillträdesdag
Efter överenskommelse

Information
Urval och intervjuer kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Välkommen med din ansökan via lernia.se så snart som möjligt.
As one of Sweden’s largest recruitment and staffing agencies Lernia works in a diverse international environment. In order to present you in the best way possible, we would appreciate if you attach CV and cover letter in English as well as Swedish!


Lernia är vägen framåt
Lernia är en av Sveriges ledande kompetenspartners inom utbildning, bemanning och omställning. Vi utvecklar människor, företag och organisationer med rätt kompetenslösningar i arbetslivets och arbetsmarknadens alla skeden. Vi bidrar till en bättre matchning på arbetsmarknaden och ser till att fler människor kommer i egenförsörjning och att fler företag och organisationer kan stärka sin konkurrenskraft.

Kontaktpersoner på detta företaget

Kajsa Söderlund
0722-541368
Margreth Sternvad
0722-54 13 09
Tanja Zoric

Ida Holmberg
0722-541304
Dijana Stavreska

Theres Lundborg

Igor Glavan
0722-545122
Josefin Forsberg

Malin Grahmstad

Christofer Skoogh
0722541343

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Lernia Göteborg
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Visstid, 3-6 månader
  • Publicerat: 13 april 2017

Besöksadress

Lernia Bemanning AB, Göteborg
None

Postadress

Lernia Bemanning AB
Göteborg, 41764

Liknande jobb


Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

31 juli 2023

Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

28 juli 2023

Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

28 juli 2023