Ordermottagare och administratör till Angered

Arbetsbeskrivning

Ordermottagare och administratör sökes till företag i Angered Arrow Skandinavien AB är ett företag som säljer duschkabiner, ångbastur, duschset etc. till VVS-butiker och grossister i hela Sverige. Vi sitter i egna lokaler i Gårdsten, utanför Angered. Vi behöver nu en klippa till vårt kontor där arbetsuppgifterna främst är att: *ta emot kundordrar på telefon, fax och mail *fakturera levererade ordrar *vara våra kunder behjälplig med leveransdatum och priser *ta fram plocksedlar till lagret och ha koll på i vilken ordning ordrarna skall skickas *svara i telefon och koppla telefonsamtal alt. lämna meddelande till berörd person *svara på enklare frågor ang. våra produkter *övrig administration och service på kontoret *posta fakturor och paket (därför behöver du tillgång till egen bil) Arbetstiderna är 08,00 - 16,30 måndag - fredag, heltid. Anställningen är tills vidare efter 6 månaders provanställning. Vi söker en tjej eller kille som: *kan börja 1 september *har ett trevligt bemötande mot både kunder och kollegor *har en bra telefonröst samt pratar och skriver svenska mycket bra *är stresstålig *är noggrann och effektiv *har "en extra växel att lägga i" när det behövs *kan anpassa sig om arbetsuppgifterna ändras tillfälligt eller permanent *har låg frånvaro då vi alla är mycket beroende av den här tjänsten Vi tar endast emot ansökningar via mail. Det är möjligt att vi kommer att kunna tillsätta tjänsten innan ansökningstiden har gått ut, så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag om du är intresserad.

Sammanfattning

Postadress

GÅRDSTENSVÄGEN
ANGERED, 42439

Liknande jobb


Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

31 juli 2023

Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

28 juli 2023

Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

28 juli 2023