Ordermottagare / orderadministratör / kundservice inom telekom

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.

Om kunden:

Företaget verkar inom telekombranschen och hjälper människor samt företag att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Deras ambition är att vara ledande på alla sina marknader. De verkar internationellt och erbjuder en professionell och föränderlig miljö. Denna tjänst är placerad i fina lokaler i centrala Göteborg.

I denna tjänst arbetar du som konsult via Bravura, där du på sikt har goda möjligheter till förlängning eller överrekrytering till företaget.

Arbetsuppgifter:

Som orderläggare tillhör du avdelningen back office, där du arbetar administrativt med kunden i centrum. Din arbetsdag präglas till stor del av kundkontakt över telefon och du administrerar bredbansorders i flertalet olika datasystem. Vidare agerar du teknisk support gentemot privatpersoner i enklare ärenden. Som orderhandläggare får du en gedigen introduktion och du blir du en del av ett team med god samhörighet.

Profil:

• Avslutad gymnasieutbildning
• Du har minst ett års arbetslivserfarenhet inom administration och/eller service, där du har haft kontakt med kunder
• Du har god datorvana och kunskaper i Office-paketet
• Du talar och skriver obehindrat på svenska och har goda kunskaper i engelska

Vi tror att du som söker är en person med tekniskt intresse som har viljan och förmågan att hjälpa och leverera lösningar till andra. Du uppfattas som lugn och tillmötesgående i ditt sätt och du har en fallenhet för att skapa och vidhålla struktur. Vidare tar du ansvar för dina arbetsuppgifter, driver ditt eget arbete framåt och du trivs i en föränderlig miljö med tempoväxlingar i det dagliga arbetet.

Övrig information:

Övrig information
Start: Omgående
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här: <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <ahref='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Sökord: Orderhanterare, orderläggare, orderhandläggare, order, handläggare, back office, telekom, teknik, administration, admin, heltid, Göteborg

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura Stockholm
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt överenskommelse.
  • Heltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 20 februari 2017

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


Koordinator

Koordinator

23 december 2023

21 december 2023

19 december 2023

Swedbank söker bolånehandläggare

Swedbank söker bolånehandläggare

15 december 2023