Ordermottagare till en spännande kund i centrala Stockholm

Arbetsbeskrivning

Ordermottagare till en spännande kund i centrala Stockholm
Har du gymnasieexamen, en välutvecklad administrativ ådra och tidigare erfarenhet av orderhantering? Är du dessutom noggrann, utåtriktad och trivs i en varierad roll? Då har vi ett utvecklande uppdrag för dig! Randstad söker nu, för start omgående, en ordermottagare till vår kund som sitter i Hammarby Sjöstad.

Uppdraget ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av Randstad, men arbeta ute hos en av våra kunder. Uppdraget är på 6 månader med goda möjligheter till förlängning.

Uppdragsgivare: Randstad AB

Ort: Stockholm

Omfattning: Heltid

Arbetsbeskrivning
I tjänsten kommer du att ha varierade uppgifter, till exempel fakturering, orderadministration, orderregistrering, prissättning av leverans, orderfrågor, fraktbokning och beställning av kontorsmaterial. Du kommer också att svara i telefon, öppna för besökare och se till att kontoret är representabelt.

Kvalifikationer
Gymnasieexamen och god svenska samt engelska, i tal och skrift, är ett krav. Erfarenhet av administration och/eller ekonomi är meriterande. Vi ser gärna att du har en god datorvana liksom du hanterar Word och Excel hemtamt.
Du ska även ha kunskaper om inrikes och utrikes skeppningsregler.

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Som konsult är du ambassadör för Randstad och representerar oss på ett professionellt sätt. Som person har du lätt för att samarbeta i team likväl som att arbeta självständigt. Eget ansvarstagande genomsyrar alltid ditt arbete. Gillar du att göra ett bra jobb och pröva på nya saker? Är du flexibel och driven med stor initiativförmåga? Då finns chansen till många spännande uppdrag hos oss.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om Randstad
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.

Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.

Sista ansökningsdag: 2017-06-31: Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Razan Ahmad | razan.ahmad@randstad.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB Stockholm
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Visstid
  • Publicerat: 2 juni 2017

Besöksadress

Kalendegatan 26
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb


Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

31 juli 2023

Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

28 juli 2023

Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

28 juli 2023