Ordermottagare till GB Grossisten i Jönköping!

Ordermottagare till GB Grossisten i Jönköping!

Arbetsbeskrivning

Är du en driven och serviceinriktad person som är redo att ta dig an utmaningen att arbeta som ordermottagare? Då har du hamnat rätt! Skicka in din ansökan redan idag, då vi jobbar med löpande urval.

OM TJÄNSTEN
Academic Work söker nu för kunds räkning en engagerad och pålitlig ordermottagare. Som ordermottagare kommer du att vara ansvarig för att säkerställa att alla order behandlas effektivt och noggrant för att garantera en smidig leveransprocess. Dina huvudsakliga uppgifter kommer att inkludera att ta emot och registrera order, kommunicera med kunder angående deras beställningar samt samarbeta nära med vårt distributions- och lagerteam för att säkerställa att leveranserna sker i tid och enligt företagets kunders förväntningar.

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Kommunicera effektivt med kunder angående orderbekräftelser, leveranstider och eventuella förändringar i orderstatus
* Samarbeta med lager- och distributionspersonal för att planera och koordinera leveranser
* Ringa nya kunder och sälja in företagets produkter
* Ta emot och registrera order från kunder via telefon, e-post och andra kommunikationskanaler


VI SÖKER DIG SOM
- Har en gymnasial utbildning
- Har tidigare erfarenhet av en liknande roll inom ordermottagning eller försäljning
- Har god datavana, då mycket av arbetet kommer att ske i företagets egna system
- Har goda kunskaper i svenska i tal och skrift då det krävs i det dagliga arbetet med kollegor, beställare och leverantörer
- Har B-körkort

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Strukturerad
- Självgående
- Serviceinriktad

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 februari 2024
  • Ansök senast: 8 mars 2024

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

31 juli 2023

Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

28 juli 2023

Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

28 juli 2023