Ordermottagare till Hans Andersson Recycling

Arbetsbeskrivning

Om kunden:
För vår kund Hans Andersson Recycling söker vi nu en ordermottagare till deras kontor i Västberga. Hans Andersson Recycling är ett av Sveriges ledande återvinningsföretag och koncernen sysselsätter i dag över 500 anställda och omsätter 2,3 MSEK. Hans Andersson Recyclings affärsidé är att med marknadens bästa kompetens leverera återvinningstjänster som återfår kretsloppet kvalitetssäkrade råvaror.


Om tjänsten:
Som ordermottagare på Hans Andersson Recycling så kommer du att ingå i ett team på 4 personer, varav en är stationerad i Lunda. I aktuell roll så kommer du att ha en daglig kontakt med kunder där du, via telefon och mail, tar emot order/uppdrag. Du kommer därefter att registrera order/uppdrag i transportledningssystemet utifrån den information som du samlat in, detta hanteras sedan av transportledarna. I rollen så ingår det även att besvara på övriga frågor från kunderna via telefon och mail. För rätt person så kan även andra administrativa arbetsuppgifter tillkomma.


Möjligheter:
Detta är en möjlighet för dig som vill arbeta i en serviceinriktad roll tillsammans med härliga kollegor med högt i tak. Du kommer in ett ledande återvinningsföretag som arbetar med att värna om sina anställdas kompetenser och interna utvecklingsmöjligheter.


Krav:
Vi söker dig som är en van systemanvändare samt har goda kunskaper inom Officepaketet. Du hanterar även svenska på god nivå, i tal och skrift, samt kan kommunicera på engelska. Det är starkt meriterande om du tidigare har arbetat i transportplaneringssystemet Barkfors eller har tidigare arbetslivserfarenhet från liknande tjänster, exempelvis orderhantering eller kundtjänst. För aktuell tjänst kommer stor vikt att läggas på dina personliga egenskaper. Vi söker dig med en positiv inställning som trivs i en roll med kundkontakt. Du är lyhörd men samtidigt effektiv i dina arbetsuppgifter. För att trivas i rollen så är du prestigelös gällande dina arbetsuppgifter, du har lätt för att samarbeta med dina kollegor samt kan anpassa dig efter nya situationer.


Tillträde, omfattning och anställning:
Uppdraget är ett konsultuppdrag vilket innebär att du anställs av Hero och arbetar ute hos vår kund. Tjänsten föreligger under heltid, kontorstider 07:00-16:00, med start omgående och beräknas pågå till augusti 2017.


Hur söker du?
Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Hanna Larsson på tele 08-684 25 234 eller rekrytering@hero.se.



Vi ser fram emot att läsa din ansökan!



Söker du via mobilen?
Det går jättebra att bifoga ditt cv när du har tillgång till en dator. Kom ihåg din inloggning och komplettera informationen så snart som möjligt så har vi allt vi behöver för att du ska bli aktuell för intervju!



“We are heart working”


Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.

Kontaktpersoner på detta företaget

Konsultchef Daniel Engblom
08-684 25 230
Konsultchef Poria Mehdizadegan
08-400 25 247
Daniel Engblom
08-400 25 860
Rekryterare Viktoria Berg
08-400 25 860
Konsultchef Ninwa Youssef
08-400 25 860
Konsultchef Poria Mehdizadegan
08-400 25 247
Konsultchef Daniel Engblom
08-684 25 230
Konsultchef Ninwa Youssef
08-400 25 860
Konsultchef Ninwa Youssef
08-400 25 247
Daniel Engblom
08-684 25 230

Sammanfattning

  • Arbetsplats: HERO AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid 1 år
  • Publicerat: 26 augusti 2016

Besöksadress

Liljeholmstorget 7
STOCKHOLM

Postadress

Liljeholmstorget 7
STOCKHOLM, 11763

Liknande jobb


Agent Sales Support

Agent Sales Support

14 september 2023

Eftermarknadsplanerare till Saab

Eftermarknadsplanerare till Saab

8 september 2023

Ordermottagare/packansvarig

Ordermottagare/packansvarig

8 september 2023

Orderadministratör

Orderadministratör

8 september 2023