Ordermottagare till Johnson & Johnson

Arbetsbeskrivning

Om företaget

Johnson & Johnson är ett globalt företag som grundades 1886 och är ett av världens största läkemedelsföretag, koncernen var förra året nummer sex på Forbes lista över världens tio största företag. Koncernen består av drygt 260 bolag i 60 länder och har cirka 126 000 medarbetare. Totalt arbetar cirka 1150 personer inom Johnson & Johnsons verksamheter i Sverige, varav 330 är baserade i det nya fina kontoret i Ulriksdal, som ligger precis intill stationen. Johnson & Johnson är ett riktigt bra bolag som prioriterar att ta ett stort ansvar gentemot sina medarbetare, patienter och samhället, och som ofta rankas högt som en av de bästa arbetsgivarna.

Om tjänsten

Den aktuella tjänsten som ordermottagare ligger under affärsområdet Medical Devices. De utvecklar sjukvårdsprodukter som medför enklare ingrepp, förkortade operationstider och snabbare rehabilitering. I den här rollen som ordermottagare är du en del utav det svenska teamet. Du kommer ha ett stort ansvar mot våra säljare med att supportera och hjälpa de tillgodose kundens behov. Arbetsuppgifterna kommer primärt att bestå utav att

Ta emot och hantera ordrar på mail och telefon ifrån kund

Följa upp och säkerhetsställa att den medicinska utrustningen kommer dit den ska

Boka returer ifrån kund

Kvalifikationer

För att passa i rollen som ordermottagare tror vi att du är en person som har arbetat med kundservice eller orderhantering i något eller några år. Du trivs med att arbeta i en ansvarsfull roll med många kontaktytor och där du ges frihet under ansvar. Vi ser att du är kommunikativt lagd samt har förmågan att strukturera upp dina arbetsuppgifter. Vi värdesätter ett handlingskraftigt arbetssätt och en vilja att lära sig nytt. Vi ser vidare att du har god datorvana och lätt för att snabbt sätta dig in i nya affärssystem för att trivas i rollen som ordermottagare.

Meriterande

Om du talar ett till nordiskt språk såsom finska, danska eller norska

Hur söker du?

Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Madelaine Roosmark på madelaine.roosmark@hero.se.

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

We are heart working”

Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.

Kontaktpersoner på detta företaget

Cecilia Enfors
+46 72 302 36 59
Robert Conzato
+4673 384 1341
Mimmie Swärdén
+46729689142
Madelaine Roosmark
+46709306645
Olivia Bergström
0709848547
Mattias Engerdahl
0707634445
Alisha Baig
0709778579
Jimmy Sandin
+46709779096
Ella Olofsson
0709778413
Mattias Engerdahl
0707634445

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Hero
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Lön enligt överenskommelse
  • Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
  • Publicerat: 15 mars 2018

Besöksadress

Holländargatan 22, Stockholm
None

Postadress

Holländargatan 22
Stockholm, 11359

Liknande jobb