Ordermottagare till Paxxo

Arbetsbeskrivning

Vill du ha ett administrativt arbete med stort inslag av kundsupport? Har du erfarenhet av order– och fakturahantering? Då har Adecco uppdraget för dig!

Hur ser din arbetsdag ut?
Hos paxxo arbetar du dagligen tillsammans i ett team för att bemöta kunderna önskemål och krav. De arbetar i systemen Dasher och Airlog men i denna arbetsroll administrerar du även i Navision. Förkommande arbetsuppgifter för en ordermottagare hos paxxo är följande:

•Kundsupport och växel (delat ansvar).
•Orderhantering från utvalda kunder och direktkunder och i samråd med produktionschef bestämma leveranstid.
•Leveransbevakning och transport till kund.             
•Registrering av leverantörsfakturor
•Registrering av in och utbetalningar.

I övrigt har du en funktion där kvalité och kontrollarbete hela tiden återkommer samtidigt som det förväntas att du ger god service mot både kunder och intern personal.

Vem trivs här?
Är du en person som gillar kontroll, är noggrann och prestigelös? Har du tidigare erfarenhet av att arbeta som ordermottagare? Då är du kanske den vi söker.

Du som har relevant arbetslivserfarenhet och tidigare arbetat med support och order kommer känna att du hittat rätt. Du är noggrann, driven, nyfiken och gillar när det är ordning och reda runt omkring dig. Du är en van användare av datorn som arbetsredskap och har tidigare arbetet i Navision. Vi ser även att du har erfarenhet av fakturahantering när det kommer till inregistrering samt in- och utbetalningar. Detta tillsammans med dina personliga egenskaper gör att du kommer känna tid trygg och bekväm i rollen som ordermottagare.

Vad erbjuder vi?
Anställningen hos Adecco för uppdrag hos kund, tillsättning snart med start för uppdrag i början på maj. Uppdraget varar i nuläget till början av juli.  

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät. Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden. Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Rekryteringsarbetet sker löpande under ansökningstiden så vänta inte med din ansökan. Ansökan sker genom att du registrerar dig här nedan. Bifoga CV och personligt brev.

Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB STOCKHOLM
  • 1 plats
  • 11 dagar - 3 månader
  • Heltid
  • Personlig lön
  • Heltid 8:00-17:00
  • Publicerat: 21 april 2016

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

31 juli 2023

Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

28 juli 2023

Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

28 juli 2023