Ordermottagare/administratör

Ordermottagare/administratör

Arbetsbeskrivning

Vi söker dig som trivs att arbeta i en administrativ och kommunikativ roll i nära samarbete med dina kollegor. Här får du arbeta i en internationell miljö med många kontaktytor där du dagligen utmanas. Sök tjänsten redan idag då det är ett omgående behov!

OM TJÄNSTEN
Nu söker vi en ordermottagare/administratör till en tjänst på 50% till ett företag inom plastindustrin. Du kommer att ingå i ett team om 4-5 personer bestående av innesäljare, där du arbetar stöttande mot samtliga teammedlemmar med ordermottagning och adminstration. Rollen har ett bitvis högt tempo där det krävs att du är stresstålig och är en god kommunikatör. Du kommer ha ett nära samarbete med organisationens utesäljare där ni tillsammans arbetar för att skapa en god kundupplevelse. Uppdraget är på deltid och arbetstiderna är förlagda på förmiddagarna mellan 08.00-13.00. Vi söker dig som kan börja arbeta omgående och som kan tänka dig arbeta fler timmar under introduktionen.

Så här beskriver en av teammedlemmarna sin tjänst:

"Här är ingen dag den andra lik, det händer ständigt nya saker och man ställs dagligen inför nya utmaningar. Det bästa med mitt jobb är att jag får jobba i en internationell, unik bransch där kundrelationen är främsta fokus samtidigt som jag arbetar i en trivsam arbetsmiljö med stöttande och härliga kollegor".

Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande

ARBETSUPPGIFTER
* Arbeta med orderhantering och ordermottagning
* Sköta administration kopplat till försäljning, fakturering och reklamationsärenden
* Ha mycket interna samarbeten med bland annat säljare

VI SÖKER DIG SOM
* Är studerande på högskola/universitet med minst ett år kvar av dina studier, alternativt har en annan sysselsättning på minst 50%


* Har tidigare erfarenhet av service, administration eller ordermottagning
* Är obehindrad i svenska och engelska i både tal och skrift då du kommer ha daglig kontakt med företagets kunder via mail och telefon
* Har en god datorvana


Som person är du:


* Strukturerad
* Ansvarstagande
* Samarbetsvillig


Övrig information


* Start: Omgående
* Omfattning: Deltid, 8.00-13.00. Uppdraget sträcker sig över 6 månder, med möjlighet till förlängning
* Placering: Jönköping
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.


Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 mars 2021
  • Ansök senast: 9 april 2021

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Agent Sales Support

Agent Sales Support

14 september 2023

Eftermarknadsplanerare till Saab

Eftermarknadsplanerare till Saab

8 september 2023

Ordermottagare/packansvarig

Ordermottagare/packansvarig

8 september 2023

Orderadministratör

Orderadministratör

8 september 2023