OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Sikab säljer yrkes- och profilkläder till företagskunder. Detta sker genom försäljning till kund i butik. Öppettider: måndag till fredag 07.00-18.00 och lördag 10-14.
Vi expanderar och kommer att behöva förstärka vår personalstyrka med ett antal tjänster. Din huvuduppgift kommer att vara att svara i telefon och ta emot orders och hjälpa kunderna med frågor osv. du kommer också att göra inköp gentemot våra leverantörer och bekräfta inköp i systemet. Du kommer också vid försäljnings toppar att få hjälpa till i vår företags butik.
Arbetsuppgifter:
- Svara i telefon
- Ta emot order per telefon och lägga in dem i vårt system
- Lägga in order som kommit in per fax osv
- fungera som assisten till vår inköpare dvs göra inköp och bekräfta inköp i systemet
Kvalifikationer:
Vi arbetar tillsammans för att nå våra mål, både kort- och långsiktiga. Vi vill ge våra kunder den bästa servicen. Därför söker vi dig som är driven, social, ärlig och arbetsvillig.
Du har:
- Minst ett års arbetserfarenhet med ordermottagning
- Goda datorkunskaper
- Erfarenhet av företagsförsäljning är meriterande
- Erfarenhet av att arbeta i affärssystemet Pyramid är meriterande
- Någon form av inköpsassistent utbildning är meriterande
- Efterson du kommer att ha daglig kundkontakt krävs goda kunskaper i svenska språket såväl tal som skrift
Du är:
- Serviceminded
- Uthållig och målfokuserad
- Punktlig
- Positiv och driven
- Ärlig och lojal