OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kundservicemedarbetare i bokhandel.
AdLibris internetbokhandel har funnits sedan juli 1997.Vi växer fort och nu behöver
vår kundseviceavdelning utökas!
Vi söker dig som trivs med att vara i händelsernas centrum, nämligen nära våra kunder
och leverantörer.Du kommer att ha hand om våra kunders bokbeställningar och frågor
via telefon och mail, samt ha kontakt med förlag och leverantörer.
I och med att tempot ofta är högt och arbetsuppgifterna varierar ställs det höga krav på
flexibilitet och anpassningsförmåga, men även noggrannhet.Under vissa tider under året
skall du också vara beredd att fysiskt hjälpa till och arbeta med plock och pack i vårt
LogistikCenter.Som vårt ansikte utåt är det också viktigt att du värdesätter god service
lika mycket som vi gör och att du är glad och positiv.Arbetet kräver både initiativförmåga och tåga!
Vi tror att du är en person som har lätt att samarbeta med andra, och att du är van vid
att arbeta med hjälp av dator.Vi förutsätter att du är intresserad av böcker och du får
gärna ha erfarenhet från något serviceyrke.
Din arbetsplats blir i anslutning till vårt LogistikCenter i Morgongåva.
Du är välkommen att skicka din ansökan till:
AdLibris Bokhandel
Ansökan Kundservice
Odengatan 106
113 22 Stockholm
Skriv i
så fall "Ansökan Kundservice" samt ditt namn i ämnesraden.Observera att vi vill ha
alla dokument på samma sätt (alltså antingen via brev eller mail, inte uppdelade)
Vi vill ha din ansökan senast måndag den 23 april 2007.Tillträdesdag: så snart som
möjligt.Heltid.
www.adlibris.com