Överklaganenheten söker handläggare

Arbetsbeskrivning

Vi söker personal till vår avdelning Överklaganenheten som är belägen centralt i Uppsala. 

Avdelningen hanterar frågor gällande kontrollavgifter som utfärdats i hela landet. Här besvarar vi samtal och skrivelser gällande kontrollavgifter på ett trevligt och professionellt sätt.

I arbetet ingår även andra på kontoret förekommande arbetsuppgifter.

Arbetet är under kontorstid och detta är en heltidstjänst.

För att trivas med jobbet måste du tycka om att arbeta i ett snabbt tempo och kunna hantera flera saker samtidigt. Du måste också ha en mycket god datorvana och vana att jobba med flera olika program.

Huvudsakliga arbetsuppgifter:

• Besvara telefonsamtal gällande kontrollavgifter och i övrigt förekommande frågor gällande parkering
• Besvara skriftliga överklagningar


Dina kvalifikationer:

• Du är stresstålig och kan hantera flera saker samtidigt
• Erfarenhet från serviceyrken
• Erfarenhet av att använda telefon och dator som arbetsredskap
• Mycket god datorvana
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska såväl muntligt som skriftligt
• Problemlösningsfokuserad
• Ett trevligt och professionellt bemötande
• Förmåga att kunna kommunicera i stressiga situationer


 

Vi begär alltid in ett utdrag från Polisens belastningsregister.

 Ansökan:

Via vår hemsida www.q-park.se  

Sista ansökningsdag är den 20 oktober 2016, men urvalsarbetet kommer starta omgående. Vi sköter denna rekrytering själva och vill inte ha erbjudande från rekryteringsbolag med flera. 

• Att arbeta på Q-Park ska karaktäriseras av följande värden Kundfokusering, Kvalitet, Samarbete samt Resultat

Kontaktpersoner på detta företaget

Carina Weir
08-722 1500
Hans-Ove Ekman

Maria Blom

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Q-Park AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid -
  • Publicerat: 4 oktober 2016

Besöksadress

Veterinärgränd 6
None

Postadress

Veterinärgränd 6
Stockholm, 12023

Liknande jobb


Försäljning & rådgivning? Se hit!

Försäljning & rådgivning? Se hit!

6 maj 2024

6 maj 2024

Kundtjänstmedarbetare

Kundtjänstmedarbetare

6 maj 2024