Personal inom hemtjänst/personlig assistans

Arbetsbeskrivning

Backup AB arbetar med hemtjänst/personlig assistans.

Nu söker vi personal som kan jobba inom hemtjänst/personlig assistans. i Stockholm på halvtid.

Vårt kontor ligger i Rissne.

Du som söker ska vara ödmjuk, strukturerad, empatisk, tålmodig och flexibel och kunna sätta dig in i andra människors situation. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet inom personlig assistans, men ej ett krav, däremot så måste du ha erfarenhet inom hemtjänst. Det viktigaste är hur du är som person. Har du körkort så är det ett stort plus.

Urvalsprocessen startar så fort ansökningarna kommer in och kommer att fortgå löpande.

Om du finner detta av intresse så tveka ej att skicka in din ansökan, urvalsprocessen startar omgående och kommer att pågå löpande. Vårt kontor är beläget i Sundbyberg.

Artiklar i detta ämnet

  1. Sjukfrånvaror hos invandrade kvinnor

Kontaktpersoner på detta företaget

Helena Lindblad
08-457 04 87 0768-70 15 70
Rekryterare Kerstin Rehnblom
0709 411 875
Konsultchef Kerstin Rehnblom
0709 411 875
Ägare Mecki Stub-Hansen
08271020
Ägare Helena Stub-Hansen
08271020

Sammanfattning

  • Arbetsplats: BACKUP AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Deltid
  • Publicerat: 13 juni 2015

Besöksadress

LANDSVÄGEN 41
SUNDBYBERG

Postadress

BOX 1334
SOLNA, 17126

Liknande jobb


Personlig assistent till 50-åring man

Personlig assistent till 50-åring man

23 maj 2024

23 maj 2024

Sommarjobba som personlig assistent i Laholm

Sommarjobba som personlig assistent i Laholm

23 maj 2024

Personlig assistent till kvinna

Personlig assistent till kvinna

23 maj 2024