Personal till Planning

Arbetsbeskrivning

gategroup is the leading independent global provider of products, services and solutions related to a passengers´onboard experience. The company specialises in catering and hospitality and onboard products and services to companies that serve people on the move.
gategroup achieved revenues of CHF 3,000 million in their last financial year.

gategroup has acquired Gate Retail (former Inflight Service), the leading airline retailer in the Nordic region. The combined companies will form one of the largest airline retailers in the world, with the aim to further grow market share around the world.
Innovation and use of the groups combined purchasing power will be key parts of the strategy.


Arbetsuppgifter

Vi söker nu personal inför sommarens semesterperiod och vår högsäsong som sträcker sig mellan maj och slutet av september.

Ditt arbete kommer att ske på avdelningen Planning. Arbetsuppgifterna varierar och vanligt förekommande arbetsuppgifter är orderhantering/orderstans och transportadministration.

Vi arbetar dagtid, där även söndagar är ofta förekommande.

Vem är du?

Du måste vara minst 18 år samt kunna uppvisa ett godkänt utdrag ur belastningsregistret för att påbörja en anställning hos oss.

Svenska i tal och skrift samt goda datakunskaper är ett krav. Detta då instruktioner vi använder oss av är på svenska samt att det i alla arbetsmoment ingår arbete vid dator.

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper där vi gärna ser att du är en trygg person som trivs att arbeta strukturerat. Du gillar att ta initiativ och upplevs som driven. Då du arbetar mycket med andra människor önskar vi att du har en god social förmåga och främjar samarbete. Din servicenivå är hög precis som din noggrannhet och ditt ansvarstagande.

Tjänsten kräver att du kan arbeta självständigt men även i team. Du har förmåga att arbeta i ett högt tempo tillsammans med dina arbetskamrater.

Har du tidigare erfarenhet av arbete inom orderhantering och/eller transportadministration, ser vi detta som meriterande.

Vad kan vi erbjuda dig?

Vi erbjuder dig en möjlighet att arbeta på ett spännande företag som är i ständig utveckling.

Tjänsterna har tillträde relativt omgående för upplärning och därefter startar vår högsäsong/semesterperiod i maj/juni.

Vi arbetar med ett löpande urval så vänta inte med din ansökan. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta HR Business Partner Linda Hedman, linda.hedman@inflightservice.se

Vi eftersträvar en jämn könsfördelning på alla befattningar. Förutom jämställdhet eftersträvar Gate Retail en ökad mångfald på arbetsplatsen och välkomnar sökande med olika etnisk bakgrund. Utdrag ur belastningsregistret sker innan anställning.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Inflight Service Stockholm
  • 2 platser
  • 3 - 6 månader
  • Deltid
  • .
  • Deltid/ Ej specificerat
  • Publicerat: 25 januari 2017

Besöksadress

Tullvägen 2b
None

Postadress

Tullvägen 2B
Stockholm, 19046

Liknande jobb


Kontorsassistent på Lyckan

Kontorsassistent på Lyckan

13 maj 2024

Kontorist och säljare!

12 maj 2024

Management Trainee

24 april 2024

Kontorsassistent på Lyckan

Kontorsassistent på Lyckan

6 maj 2024