Personal till telefonbank, heltid

Arbetsbeskrivning

Kort om tjänsten

Vi söker ett flertal serviceinriktade medarbetare till Telefonbank, för konsultuppdrag till ett stort projekt inom Bank & Finans. Placeringsort är Halmstad och uppdraget beräknas pågå drygt ett år.

Uppdraget är en del av vår konsultverksamhet, där du kommer att vara anställd av Dreamwork och uthyrd till vår kund.

Vi söker dig som vill arbeta heltid. Arbetet är förlagt till vardagar och kontorstider (kl 8-20) men vi ser gärna att du är flexibel för förändringar i arbetet.


Om företaget

Dreamwork är ett auktoriserat och ISO-certifierat bemanningsföretag. Vi arbetar med uthyrning, rekrytering och karriärutveckling.

Dreamwork är samarbetspartner, vid bemanningen av ett stort projekt mellan Sparbanken Öresund, Sparbanken Skåne och Swedbank.


Mer om tjänsten

Du kommer att tillhöra en kundserviceenhet där du till större delen hanterar inkommande samtal och hjälper bankkunder (både privata och företagskunder) i olika typer av ärenden. Du kommer inför tjänsten att få en god introduktion i form av bland annat en 2 veckors organiserad utbildning på plats där teori varvas med praktik.

Tillsättningar kommer att ske löpande under hösten och start beräknas till slutet september/början oktober.


Din profil

För att trivas i denna roll brinner du för service samtidigt som du är metodisk, noggrann och tålmodig. Du är väldigt duktig på att formulera dig och är lyhörd för kundens önskemål och behov. Vidare är du trygg i dig själv och har den nyfikna inställningen att det man inte vet tar man reda på. Du gillar att arbeta med siffror och administration och har mycket goda datakunskaper.

Vi söker dig med teoretisk gymnasieutbildning, gärna med inriktning ekonomi eller bank. Troligen har du något generellt intresse av bank/finans och har därför också vidareutbildat dig på högskola eller universitet. Vi ser gärna att du är väl förtrogen med bankbegrepp och har du dessutom tidigare arbetslivserfarenhet från bank och/eller ekonomi är det starkt meriterande.

Du är säljande och serviceinriktad, med erfarenhet av arbete inom försäljning eller service. Som person är du analytisk och driven. Du är positiv, vältalig och har lätt för att sätta dig in i nya ärenden. Vidare är du kvalitetsmedveten, har god samarbetsförmåga och trivs med att arbeta såväl i grupp som självständigt.

Vid denna rekrytering kan det bli aktuellt att vi gör en kreditupplysning samt begär utdrag ur belastningsregistret.


Ansökan

Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan på vår hemsida www.dreamwork.se snarast möjligt, då urvalsprocessen sker löpande.

Kontaktpersoner på detta företaget

Jenny Persson
042-176608
Frida Ellingsen
0470-745554
Jenny Sini
046-460 23 02
Jenny Sini

Frida Ellingsen
0470-74 55 54
Mahlin Glyré

Måns Persson
0761-45 27 10
Mahlin Glyré
042 - 17 66 11
Patrik Staaf
042-176618
Annika Sjöberg
08-446 47 09

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Dreamwork Scandinavia AB
  • 5 platser
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid Visstidsanställning

Besöksadress

Drottninggatan 1, Helsingborg
None

Postadress

Birger Jarlsgatan 10
Stockholm, 11434

Liknande jobb


Director

8 april 2020

Assistant Director

8 april 2020

Junior Cash Manager till SCA

17 december 2010

Senior backofficekonsult till fondbolag

17 november 2010