Personlig assistent

Arbetsbeskrivning

AOM Assistans är ett familjeägt företag som administrerar personlig assistans till personer med funktionsnedsättningar. Vi utökar nu med två nya tjänster. Arbetet innebär att vara standby för att åka ut till våra kunder vid ordinarie personals frånvaro, och arbeta som assistent. Detta kan ske med kort varsel och alla tider på dygnet. Du kommer att vara schemalagd varierande dagar, nätter och helger. Även storhelger schemaläggs. Under schemalagd tid är du konstant tillgänglig för att åka till våra kunder. Arbetet innebär att du kommer få jobba som assistent till flera olika kunder med varierande behov. Detta ställer stora krav på ditt sätt att bemöta människor. Vi har idag tre stycken jourtjejer som tar hand om telefonen och ringer in vikarier även utanför kontorstid. En del av tjänsten innebär att vara backup för våra jourtjejer och vikariera vid deras frånvaro. Vi söker dig som har en ödmjuk inställning till människor, är flexibel och lyhörd. Du har god självkänsla och inga problem att vara i bakgrunden när så krävs. Din huvuduppgift blir att arbeta som vikarie hos våra kunder varför erfarenhet som personlig assistent är meriterande. Du är kvinna mellan 20-40 år som vill ha ett varierande arbete. Datavana är en fördel när du vikarierar som jourtjej och god svenska är ett krav då många av våra kunder behöver hjälp att tolka.

Artiklar i detta ämnet

  1. Sjukfrånvaror hos invandrade kvinnor

Kontaktpersoner på detta företaget

Personalhandläggare Mikaela Elfving
08-580 211 90
Personalhandläggare Veronica Svensk
08-58021190
Veronica Svensk
08-58021190

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AOM ASSISTANS AB
  • 2 platser
  • Heltid
  • Publicerat: 2 november 2010
  • Ansök senast: 12 november 2010

Besöksadress

RIDDARPLATSEN 36
JÄRFÄLLA

Postadress

RIDDARPLATSEN 36
JÄRFÄLLA, 17730

Liknande jobb


2 juni 2024