Personlig assistent i Gävle, sem.vik, Bomhus14

Arbetsbeskrivning

Jag är en kvinna i 50 -årsåldern som bor i Bomhus och behöver personlig assistans. Det gäller ett semestervikariat, 29 juni - 8 augusti, som motsvarar en heltid. Dessutom söker vi timvikarier. Du arbetar vardagar och helger. Inget nattarbete.
Arbetsuppgifter:
Jag behöver hjälp med inköp, matlagning och städning. Dessutom måste jag ha assistans för att klara min hygien. Du bör vara trädgårdsintresserad eftersom jag har en liten trädgård på ca 20 kvm att sköta om. Det är en fördel om du har körkort då du ibland får köra min bil.

A-Assistans som är min assistansanordnare följer kollektivavtalet mellan KFO och Kommunal och är IfA-godkänd (se www.intressegruppen.info)

Vilka egenskaper bör du ha?
Ditt jobb är ett serviceyrke som ställer stora krav på personliga egenskaper. Du måste ha ansvarskänsla, inlevelse- och initiativförmåga, vara tålmodig och ha stor respekt för den personliga integriteten när det gäller både mig och min familj. Du, som är kvinna, ska vara lyhörd och flexibel, ha ett stort mått av humor och ett intresse för matlagning.

Ansök genom att gå in på www.a-assistans.se och klicka sedan på "Rekryteringsportalen". Där skapar du ditt eget konto och profil. Skriv ett personligt brev direkt i dokumentet eller bifoga i pdf-format. Glöm inte att ange namn och telefonnummer på två referenspersoner. När profilen är klar, klicka på "Visa alla tjänster" och sök denna tjänst.
Skriv i din ansökan om du är intresserad av semestertjänsten, timvikariat eller både och.

Tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag så sök arbetet så snart du kan.

Artiklar i detta ämnet

  1. Sjukfrånvaror hos invandrade kvinnor

Kontaktpersoner på detta företaget

Assistanskonsult Anna Sandkvist
0650-54 15 55
Assistanskonsult Frida Löfling
0650-541554
Ulf Svensson
0650-541556
Ulf Svensson
0650-54 15 56
Assistanskonsult Marcus Lavinius
054-15 20 60
Assistanskonsult Ulf Svensson
0650-54 15 56
Assistanskonsult Torsten Hallberg
0650 54 15 81
Assistanskonsult Frida Olovsson
0650-54 15 84
Anna Larsson
0702220195
Ekonomichef Daniel Wahlberg
0650 - 54 15 57

Sammanfattning

  • Arbetsplats: A-Assistans Leimir AB HUDIKSVALL
  • 2 platser
  • 11 dagar - 3 månader
  • Deltid
  • Individuell lönesättning. Ob enl. avtal.
  • Arbetstiden är 8.30 - 23 vardagar och helger, fördelat på två skift.
  • Publicerat: 7 april 2015

Besöksadress

Godsgatan 30
HUDIKSVALL

Postadress

Godsgatan 30
HUDIKSVALL, 82450

Liknande jobb


22 maj 2024

22 maj 2024

22 maj 2024