OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Aktivia Assistans är ett företag inom personlig assistans.
Sedan starten 2010 är vi nu ett väletablerat företag med huvudkontor i Örebro. Vi har flera års erfarenhet av att arbeta för barn, ungdomar och vuxna med funktionshinder.
Vi gör allt för att underlätta för personer med funktionsnedsättning och dess anhöriga att kunna leva det liv som de har rätt till genom att anordna personlig assistans och omvårdnad samt att tillhandahålla med råd, stöd och juridisk hjälp under hela handläggningsprocessen.
Dina kvalifikationer:
Vi söker en personlig assistent med tidigare erfarenheter av yrket assistent/undersköterska.
Det är meriterande om du kan tala bosniska.
Vi ser gärna att du har genomgått lyftkörkortsutbildning men det är inget krav.
Vi söker dig som är lyhörd och har stor servicekänsla då tjänsten förutsätter att du ska kunna förstå och möta kundens olika behov och önskemål. Arbetet ställer krav på att du självständigt tar ett ansvar för att leverera assistans med hög kvalitet och är professionell i din roll. Du arbetar med att skapa goda relationer med våra kunder och närstående.
Tillträde omgående.
Välkommen med din ansökan!
Urval och intervjuer kommer ske löpande så därför ser vi gärna att du ansöker redan idag! Vi tar endast emot ansökningar via mail.
Artiklar i detta ämnet
- Sjukfrånvaror hos invandrade kvinnor
Kontaktpersoner på detta företaget
Handläggare Mira Avdic
0197602200
0197602200
Verksamhetschef Ulf Holmgren
0197602200
Verksamhetschef Ulf Holmgren
019-760 22 00
Personalchef Claes Unestål
019-7602200
019-7602200