OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
-att boka installationer med kunder.- samordna och fördela avdelningens resurser - ta in installatörers avrapportering och sammanställa underlag för fakturering - ansvara för avdelningens rapporter och statistik Vi tror att dina egenskaper i första hand är av operativ karaktär och att du har förmågan att hålla många bollar i luften.Du måste ha ett tydligt ordningssinne, då du skall sköta en del administration, och ha en förmåga att få människor att lyssna. Du är flexibel, har en positiv attityd och tycker om ett högt tempo. Krav för tjänsten är relevant erfarenhet av liknande arbetsuppgifter, goda kunskaper i Windows allmänt och mycket goda kunskaper i framförallt Excel. Audicom är ett expansivt företag där det händer mycket.Audicom AB är ett svenskt företag, med stark tillväxt och god lönsamhet, som inreder alla typer av mötesrum med AV-IT-Multimedia-utrustning, d.v.s.allt från skrivtavlor, blädderblock till ljud och bildutrustningar för stora och mindre konferensrum.Vi är ett 50-tal anställda i Sverige.Huvudkontor och lager/tillverkning har vi ett helt nybyggt hus i Skarpnäck, Stockholm.Regionkontor finns i Göteborg och Malmö.Dotterbolaget Pendax UK med ett 30-tal anställda finns i England.Koncernen är ledande inom konferenssystem i Europa.Vill du veta mer om oss gå in på vår hemsida www.audicom.com Sänd din personliga ansökan samt CV till:
Kontaktpersoner på detta företaget
Mats Axelsson
070-4953873