PLANERINGSANSVARIG TILL AREMO!

Arbetsbeskrivning

”Stan ska kännas som hemma”, så lyder Aremos slogan – något som speglar arbetet i alla led på företaget. Inte minst för dig som ämnar bli deras nästa planeringsansvarig. Du måste inte ha den längsta meritlistan, vi söker dig med rätt driv, inställning och engagemang. Om du vill utvecklas inom planering, ledarskap och koordinering läser du rätt annons. Och du, ansök redan idag då vi arbetar med löpande urval.

OM TJÄNSTEN
På kontoret möts du av ett sammansvetsat team där kollegorna är av olika åldrar och bakgrund, gemensamt för alla är en hög ambitionsnivå och vikten av att bibehålla den familjära stämningen. Så, vilka är egentligen Aremo? Du kan läsa mer om hur de presenterar sig själva här.

Organisationen har en bred kundstock vilka har olika behov, alltifrån klottersanering till fasadtvätt. Rollen som planeringsansvarig är en nyckelfunktion i verksamheten som i slutändan säkerställer kundernas nöjdhet. Du kommer att axla helhetsansvar för såväl kvalitativt arbete från driften, resursplanering, kommunikation med beställande kunder och med interna funktioner.

Du erbjuds


* meriterande erfarenhet kopplat till planering och ledarskap
* en tjänst som erbjuder stor variation i arbetsdagen
* värdefull kunskap inom branschen


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om [vårt konsulterbjudande]( Heltid: https://www2.academicwork.se/jobbsokande/konsulterbjudande)

ARBETSUPPGIFTER
• Kontrollera, följa upp och planera efterarbete av nattarbetet

• Övervaka pågående arbete och resurser

• Ansvara för kommunikationen och uppföljning med kunder

• Delegera arbete till interna funktioner så som orderadministrationen

• Planera arbete för driften och kontrollera resursleverans

• Samverka och synka kvalitativ leverans mellan ekonomi, administration och drift

VI SÖKER DIG SOM
• Har minst ett års erfarenhet av att arbeta i en ledarposition

• Har minst ett års erfarenhet av att samverka mellan olika funktioner/avdelningar

• God datavana, framförallt i Excel

• Har mycket god kommunikativ förmåga i det svenska och engelska språket, i såväl tal som skift

Som person är du:

• Strukturerad och noggrann

• Ansvarstagande

• Självgående

Övrig information


* Start: omgående med hänsyn till uppsägningstid
* Omfattning: heltid, 40-timmars vecka
* Placering: Handen, Stockholm
* Timbaserad månadslön
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och Aremos önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.


Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

INFORMATION OM FÖRETAGET
”Glas och sten, asfalt och betong. Staden. Det är vår miljö. Men det är en miljö som slits. Vi tror att människor trivs där det är rent och snyggt. Och vi vet att en väl underhållen yta får en längre livslängd. Vi har därför gjort till vår uppgift att hålla borta allt som är på fel plats. Klotter, smuts, damm och snö har sin charm. På rätt plats.
Staden är inte en sådan, och därför tar vi bort det.”

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work Stockholm
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Enligt avtal
  • Heltid 8-17
  • Publicerat: 10 april 2019

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


15 april 2024

Chef Privat Försäkring

15 april 2024