Planner/Coordinator för Operations Sundsvall hos Selecta

Arbetsbeskrivning

Vill du vara en nyckelfigur i ett framgångsrikt team? Trivs du med att vara både operativ och administrativ i en mångsidig roll? Då kan du vara den vi letar efter hos Selecta!

Om tjänsten:

Som Planner/Coordinator för Operations i Norrland spelar du en central roll som stöd åt vår Regionchef, både operativt och administrativt. Dina huvudsakliga ansvarsområden inkluderar daglig planering och resursplanering i samarbete med regionchef samt administrativa uppgifter på kontoren. Dessutom kommer du att vara involverad i kvalitetsuppföljningar och samåkning. Vi behöver någon med hög flexibilitet och förmågan att hantera flera olika uppgifter med stort eget ansvar. Du kommer inte att ha personalansvar, men du kommer att hantera personalrelaterade ärenden och agera som tillförordnad Regionchef vid dennes frånvaro.

Vem vi söker:

Vi letar efter en driven individ som trivs i en dynamisk miljö. Din naturliga utåtriktning och förmåga att skapa starka relationer, både internt och externt, är av stor vikt för oss. Att vara lyhörd och kunna kommunicera effektivt är avgörande. Struktur, organisation och förmåga att prioritera är egenskaper som vi värdesätter högt. Ett B-körkort och goda kunskaper i engelska, i både tal och skrift, är nödvändiga. Sist men inte minst, delar du vår passion för kaffe och food-tech-lösningar!

Du kommer att utgå ifrån vårt kontor i Sundsvall men då det aktuella området sträcker sig från Hudiksvall till Luleå så förekommer enstaka övernattningar.

Vad vi erbjuder:

Hos Selecta blir du en del av en internationell miljö som sätter trivsel och personlig utveckling i fokus. Vi erbjuder kontinuerlig coaching och tillgång till omfattande utbildningar. Vi är starkt engagerade i jämställdhet, mångfald och inkludering.

Utöver detta erbjuder vi:

Förmånsbil.

30 dagars semester per år.

Friskvårdsbidrag.

Tillgång till Benify-portalen med ett brett utbud av personalförmåner.

Kontakta gärna Regionchef Niklas Granberg Niklas.Granberg@Selecta.com för mer information. Skicka in din ansökan så snart som möjligt då urvalet sker löpande, senast 20 december 2023.

Välkommen med din ansökan!

Om företaget

Selecta är ett av Europas ledande företag för innovativa mat-, snacks-, kaffe- och dryckeslösningar, både på kontoret och On the go. Med ett brett utbud av kända varumärken i världsklass erbjuder vi något för alla. Vårt primära syfte är att sprida glädje och förhöja dagen för alla de vi når med våra produkter och tjänster. För det är runt kaffemaskinen det händer. Det är där gemenskap och det sociala kittet kollegor emellan sker. Selecta finns i 16 länder i Europa, med huvudkontor i Schweiz. Här i Sverige finns vi på 32 orter och har över 400 medarbetare. Här kan du läsa mer om oss www.selecta.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Annmarie Åberg
0709-85 88 09
Fredrik Janebjer
0709858062
Joakim Davis
0709858546

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Selecta Sverige
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 november 2023
  • Ansök senast: 20 december 2023

Besöksadress

Ostmästargränd 5, Årsta
None

Postadress

Ostmästargränd 5
Årsta, 12040

Liknande jobb


Kontorsassistent Åkersberga

Kontorsassistent Åkersberga

26 april 2024

15 april 2024

Chef Privat Försäkring

15 april 2024