PMO and Change Management Associate

PMO and Change Management Associate

Arbetsbeskrivning

Vill du vara en del av något stort? Har du vad som krävs för att driva administrativa uppgifter till framgång? Då kan du vara vår nästa stjärna som PMO and Change Management Associate i ett spännande bolag. Vi söker dig som är driven och vill stödja organisationens centrala PLM-program. Här har du en unik möjlighet att arbeta på ett internationellt företag i Huskvarna, som tillsammans arbetar mot en gemensam vision.

Uppdraget är på konsultbasis med start omgående och initialt i 11 månader med möjlighet till förlängning för rätt person. Urval och intervjuer sker löpande, så tveka inte att ansöka redan idag!

Om tjänsten
I rollen som PMO and Change Management Associate är du en nyckelspelare. Du ansvarar för att säkerställa hög kvalitet och uppföljning av leveranser genom PMO. Vidare spelar du en central roll i att upprätthålla ett effektivt och strukturerat samarbete i alla administrativa uppgifter, vilket sker i PLM-programmet. Att bibehålla struktur och effektivitet i Teams-kanaler samt dokumenthantering är för dig en självklarhet. Med stöd av kommunikationschefen driver du PLM-teamets interna kommunikationskanal. Vidare ger du administrativt stöd till teamet på Change Supportavdelningen. Din roll omfattar också hantering av allmänna administrativa uppgifter som att organisera och schemalägga möten och evenemang, föra mötesprotokoll samt förbereda dokument och PowerPoints.

Vem är du?
Vi ser gärna att du har en eftergymnasial examen inom Business Management eller kommunikation, samt några års arbetslivserfarenhet. Erfarenhet av administration, särskilt inom PMO, är mycket meriterande. Om du även har erfarenhet av förändringsledningsmetoder, helst PROSCI-certifierade, är det en stor fördel.
Som person är du kommunikativ, strukturerad och lösningsorienterad. I rollen interagerar du på ett effektivt och proaktivt sätt. Du är bekväm med att ta eget ansvar och tycker om att befinna dig i en dynamisk miljö. Därtill gillar du att arbeta självständigt samtidigt som du är en lagspelare. För att lyckas i rollen ser vi även att du har goda kunskaper i Excel och Microsoft PowerPoint, samt behärskar det svenska och engelska språket i såväl tal som skrift.

Om verksamheten
Poolia har ett fokus: att tillsätta kvalificerad kompetens på tjänstemannaområdet. Avgränsningen är vår styrka och det som gör oss till branschens kanske mest erfarna rekryteringskonsulter. Vi har en gedigen erfarenhet inom en rad specialistområden. Vi förstår företagen och deras affärsvillkor. Och vi har en urvalsfilosofi som identifierar varje individs unika förmågor. Tillsammans med en kvalitetssäkrad process, modern kandidatwebb och ledande digitala verktyg är detta grunden i vårt erbjudande – Rätt individ. På rätt plats. Alltid.

Kontaktpersoner på detta företaget

Jane Carlsson
036-17 32 66
Elin Ohlsson
036-17 32 69
Elin Ohlsson
036-173269
Lisa Eklund
036-173262
Jane Carlsson

Cecilia Arvendal
031-743 20 06
Jane Carlsson
036-173266
Charlotte Järeby Hellman
036-173265
Elisabeth Carlheim-Gyllenskiöld

Jane Carlsson
036- 17 32 66

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Jönköping AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 augusti 2023
  • Ansök senast: 17 augusti 2023

Besöksadress

Norra Strandgatan 4, Jönköping
None

Postadress

Norra Strandgatan 4
Jönköping, 55320

Liknande jobb


Administrativ chef

Administrativ chef

30 maj 2024

Fastighetskonsult

Fastighetskonsult

29 maj 2024