Polsktalande kundtjänstmedarbetare till Zinzino AB

Arbetsbeskrivning

Vad erbjuder vi dig?
Vi är ett ungt, expansivt och intensivt företag som huserar i nya fräscha lokaler i Västra Frölunda. Vi är ett gott gäng som tillsammans strävar efter att ha en givande arbetsdag och att leverera vårt absolut bästa till våra kunder.


Arbetstiderna är mån-fre kl. 08.00 till 17.00.


Tillsättning sker efter överenskommelse men vi jobbar med ett löpande urval så tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut.
Vem är du?
Du är en positiv människa med ett välutvecklat servicesinne som alltid sätter kunden i fokus. Du är både effektiv och initiativrik. Du gillar att jobba som en del av teamet men har inga problem att ta initiativ på egen hand.
Att bemöta kunder och återförsäljare som pratar polska, eller svenska samt engelska är inget problem för dig.
Zinzino är ett av de snabbast växande direktförsäljningsbolagen i norra Europa med världsomfattande försäljning av högkvalitativa produkter inom hälsa och välmående. Våra produkter har vetenskapligt bevisad effekt och består bland annat av storsäljaren BalanceOil, som innehåller en unik kombination av Omega-3 och polyfenoler. Zinzino är ett publikt aktiebolag och aktien är noterad på Nasdaq First North. Företaget har ett 100-tal anställda och omsättningen var 2018 585,6 MSEK. Huvudkontoret finns i Västra Frölunda.
Zinzino står för personliga, familjära kontakter mellan säljare och kund. Våra produkter återfinns inte i butiker och marknadsförs inte via tv-reklam eller tidningar. Istället är det ett säljnätverk av tusentals oberoende partners som via direktförsäljning kontaktar sina kunder och erbjuder produkterna i Zinzinos sortiment.


Zinzino växer och behöver förstärka sin organisation ytterligare. Därför söker vi dig som tycker om att arbeta med service och support och som alltid sätter kunden i centrum! Tillsammans med dina kollegor på supportavdelningen ger du våra kunder och återförsäljare en positiv och givande kontakt med oss.


Arbetsuppgifter
•Telefon och mailsupport till företagets Polska kunder och återförsäljare och vid behov även stötta de övriga Europeiska länderna.
•Administrativa uppgifter såsom databashantering och fakturaärenden
•Registrering, avvikelsehantering och uppföljningsarbete
•Hantering av reklamationsärenden


Kvalifikationer
Vi tror att du talar polska flytande och har goda kunskaper i svenska.
Vi önskar att du har minst 2 års dokumenterad erfarenhet av att jobba med kundtjänst eller support där du hanterat många av de till kundtjänst tillhörande arbetsuppgifter såsom bla fakturaärenden samt reklamationsärenden. Du skall hantera Officepaketet obehindrat.

Kontaktpersoner på detta företaget

Kundtjänstchef Malin Johansson
0707449175

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Zinzino AB Göteborg
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 juni 2021
  • Ansök senast: 31 augusti 2021

Besöksadress

Hulda Lindgrens gata 8
Göteborg

Postadress

Box 80
Göteborg, 40121

Liknande jobb


Kundtjänstmedarbetare

2 juni 2024

Kundtjänstmedarbetare

2 juni 2024

2 juni 2024