OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en ekonomiassistent till huvudkontoret på Alströmergatan i Stockholm. Tjänsten är ett föräldravikariat på heltid i ca 1 år
Du kommer att arbeta på vår ekonomiavdelning som idag består av fyra personer. I gruppen där även ekonomiansvarig ingår arbetar man tätt tillsammans.
Arbetsuppgifterna kommer till största delen bestå av:
* Registrering av leverantörsfakturor
* Bokning av kund- och leverantörsbetalningar
* Bokföring av verifikation
* Kontoavstämning
* Utbetalningar m.m.
Kvalifikationer
Vi ser att du minst har en gymnasieekonomiskutbildning eller motsvarande samt några års arbetslivserfarenhet av liknande arbetsuppgifter.
Du har goda kunskaper i Hogia Affärsystem eller likvärdigt system samt är van att arbeta med något elektroniskt fakturasystem, ex Eyesys. Du har ett strukturerat arbetssätt, är initiativrik och trivs i en administrativ roll.
Goda kunskaper Outlook, Word och Excel är ett krav samt att du har goda kunskaper i svenska i tal och skrift.
Som person ser vi att du är driven, självgående och noggrann.
Övrigt
Tjänsten är ett vikariat på ca 1 år, heltid.
Tillträde enligt överenskommelse, dock senast 2/1-2014.
Intervjuer kommer att ske löpande vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan ansökningstiden gått ut.
Välkommen med din ansökan!
PR Vård AB är ett familjeägt företag som bedriver verksamhet inom vården sedan 2001. Vi erbjuder tjänster inom bemanning och rekrytering, hemsjukvård samt elevhälsa. Vi driver även en egen mottagning i Stockholm där vi bland annat utfärdar läkarintyg och arbetar med neuropsykiatriska utredningar. PR Vård är en växande koncern och engagerar idag ca 900 medarbetare.
Med 12 års erfarenhet av bemanning och rekrytering i vården, är vi ett av de marknadsledande bolagen i Sverige.
Kontaktpersoner på detta företaget
Åsa Jonsson
08-650 06 17
Josefina Ågren
08-650 06 42