OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Jobbeskrivning
Prenax är ett globalt företag som idag har kontor i Sverige, Norge, England, Frankrike, USA och Australien. Prenax grundades för att möta företagssektorns specifika krav på service och systemstöd då det finns ett behov bland företag att hitta en partner för prenumerationshantering som förstår de mer komplexa krav på strukturer som ofta uppstår inom en företagsvärld. Ända sedan starten har Prenax fokus varit på detaljer, deras lättanvända och innovativa verktyg, och en exceptionellt hög service har gjort Prenax till ett naturligt val för verksamheter inom såväl privat som offentlig sektor. Prenax har idag växt till att bli en världsledande partner för prenumerationshantering på företagsmarknaden.
Prenax söker nu en dansktalande kundtjänstmedarbetare till deras kontor i Kista och kommer jobba i ett kompetent och mycket erfaret team som består av svenska, finska och norska kollegor. Du kommer ta hand om inkommande samtal eller mejl från företag som har frågor om era tjänster, det kan till exempel vara frågor om prenumerationshanteringen, ekonomifrågor eller om digitala produkter
Tjänsten kommer inledningsvis vara på 4 månader med goda chanser till förlängning.
Personliga egenskaper
För att lyckas i denna tjänst ser vi att du är:
- Flytande i Danska samt goda kunskaper i Engelska
- Meriterande om du även har goda kunskaper i Svenska
- Noggrann och strukturerad
- Serviceinriktad
- Meriterande med erfarenhet av service och/eller admin
Arbetstider är 8-17 men finns möjlighet till att jobba 9-16 om du är den rätta personen!
Tycker du tjänsten låter intressant samt tycker att din profil stämmer in på det vi behöver? Sök in redan idag.
Kontaktpersoner på detta företaget
Lina Haynes
Jonas Edberg
Emelie Willman
Lovisa Dahlqvist
Jennie Karlsson
Magnus Lantz
Jakob Roos
0708-146462
Eleonore Tapio
Silje Bergström Tronsmoen
Tina Häggström