OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Till vår inköpsorganisation i Aneby söker vi nu en Procurement Coordinator.
Vi erbjuder ett omväxlande arbete i ett expansivt företag där du i rollen som Procurement Coordinator har ett nära samarbete med vår strategiska inköpare i våra olika inköpsprocesser. Du är support i olika projekt där du deltar i arbetet med företagets leverantörer. I dina arbetsuppgifter ingår sortimentplanering, försäljningsanalys och orderhantering, underhåll av prislistor, fakturakontroll samt sammanställning av kalkyler och prognoser. Du arbetar också med administration, förbättring och utveckling av inköpsmodulen i vårt affärssystem Oracle.
Vår verksamhet ligger i framkant och du kommer ingå i en organisation med intressanta utmaningar och möjlighet att utvecklas.
Vi söker dig som har utbildning inom inköp eller administration alternativt erfarenhet från liknande arbete. För att lyckas i rollen är du strukturerad, analytisk och resultatorienterad med en god förmåga att prioritera arbetsuppgifter. Du har även ett nära samarbete med flertalet funktioner inom företaget vilket kräver god kommunikations- och samarbetsförmåga. Tjänsten innebär kontakter såväl nationellt som internationellt vilket förutsätter goda kunskaper i svenska och engelska samt goda kunskaper i MS Office. Då det förekommer resor i tjänsten är B-körkort ett krav.
Välkommen med din ansökan så snart som möjligt men senast den 17:e maj till jobb@domtar.com. Urval sker löpande.
Kontaktpersoner på detta företaget
Evelina Ek
0380-475 00
Ledger Manager Martin Helgstedt
0380-47579
Production Support Manager Egon Stammler
0380-477 36
RA/QA/HS&E Manager Andreas Adolfsson
0380-47648
Category Manager Mattias Wilner
0380-475 05
HR Specialist Evelina Ek
0380-475 82
HR Manager Sweden Linda Särbring
0380-476 30
HR Specialist Evelina Ek
0380-475 00
Redovisningschef Gunnel Hellström
0380-475 20
HR Manager Linda Särbring
0380-476 30