Produktionsadministratör till ett miljöföretag

Produktionsadministratör till ett miljöföretag

Arbetsbeskrivning

Tillsammans med vår kund söker vi nu en produktionsadministratör! Vår kund är ett innovativt företag som jobbar för att främja ett hållbart samhälle med fokus på miljö och sortering. Detta är det perfekta jobbet för dig som vill arbeta med start omgående, under sommaren och som trivs med administrativa uppgifter. Välkommen med din ansökan om du vill vara med på resan mot en grön planet!

OM TJÄNSTEN
I rollen som Produktionsadministratör kommer du att spela en central roll i organisationen. Ditt fokus kommer att vara administration och service kopplat till produktion, där du dagligen kommunicerar med kunder, kollegor och samarbetspartners.

Du kommer dagligen hantera uppföljning av utförda uppdrag, hantering av avvikelser i inkommande leveranser, rapportering och återrapportering, fakturering och registervård. Du kommer även att hantera viss vågadministration samt upprättande av transportdokument.

Hur ser en arbetsdag ut? Du kommer att arbeta heltid under mitten av april till slutet av augusti. Din roll är att vikariera för ordinarie personal som är på ledighet över vår och sommarsäsongen. Du arbetar på kontoret med placering i Länna och arbetar mellan kl.7-16. Dina dagar är varierande och ibland blir dem helt annorlunda mot vad du planerat och du måste då prioritera mellan arbetsuppgifter - men detta gör din dag spännande och rolig!

Du erbjuds
- Möjligheten att vara en del av ett företag som jobbar med hållbarhetsfrågor
- En bra introduktion till arbetet i samband med start
- En dedikerad konsultchef som följer upp din trivsel på uppdraget

VI SÖKER DIG SOM
- Har erfarenhet av administration
- Har erfarenhet av kundservice
- Har en avklarad gymnasieutbildning
- Har god systemvana
- Har flytande kunskaper i svenska och engelska, då detta används i det dagliga arbetet
Det är meriterande om du
- Har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter i en tidigare roll
- Har en avklarad gymnasieutbildning med inriktning ekonomi
- Är nyexaminerad inom ett relevant studieområde från universitet eller högskola
- Har erfarenhet av avfalls- eller transportbranschen
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Noggrann
- Serviceinriktad
- Strukturerad
- Flexibel

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 april 2024
  • Ansök senast: 16 maj 2024

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


29 april 2024

Exekutiv assistent

Exekutiv assistent

26 april 2024