Produktionsadministratör

Arbetsbeskrivning

Adecco söker nu en produktionsadministratör till vår kund Ragn-Sells.

Ragn-Sells är Sveriges främsta kompetensföretag inom återvinning och miljö. Vi samlar in, behandlar och återvinner avfall och restprodukter från näringsliv, organisationer och hushåll över hela Sverige. Våra 1 500 erfarna och professionella medarbetare tror på enkla lösningar, ansvarstagande, helhetssyn och framåtanda. Ragn-Sells är privatägt, omsätter 3,1 mdr kronor per år och finns dessutom i Danmark, Norge, Estland, Lettland och Polen.

Hur ser din arbetsdag ut?

Som produktionsadministratör hos Ragn-Sells kommer du huvudsakligen att arbeta med att kontrollera och godkänna utförda uppdrag. Du kommer även till viss del att arbeta med vågadministration, administrera avvikelser i inkommande leveranser samt uppföljning av mottagningsrapporter från produktion.

Vem trivs här?

Nu söker vi dig som arbetat inom administration tidigare och vet att det är detta som du vill arbeta med. Du behärskar det svenska språket väl i både tal och skrift. Det är av största vikt att du har datavana och erfarenhet av att arbeta i affärssystem. Kunskaper samt erfarenhet från återvinningsbranschen är meriterande.

Som person är det av stor vikt att du är noggrann, uppmärksam och har ett ekonomiskt tänk. Du har intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra och anstränger dig för att slutprodukten blir rätt och riktig. Du arbetar strukturerat, planerar, organiserar och prioriterar arbetet på ett effektivt sätt. För att du ska trivas med arbetet är det viktigt att du är flexibel och har lätt att samarbeta i grupp för att lösa gemensamma arbetsuppgifter. Det är viktigt att du klarar stressiga perioder, främst kring månadsskiftet.

Vad erbjuder vi?

Du kommer att bli anställd som konsult för Adecco och det aktuella uppdraget börjar omgående och är fortlöpande.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher,system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät. Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag,till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.

Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Intresserad?

Då vill vi gärna att du ansöker, dock senast den 17/1.

Har du frågor kontakta Olof Lundberg på 073-684 77 81

Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB STOCKHOLM
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Publicerat: 14 januari 2014

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


Ekonom/administratör sökes.

24 augusti 2010

Trivs du i rollen som administratör?

12 maj 2010

Administrativa kundtjänstmedarbetare!

24 augusti 2010