Produktutvecklare / Projektledare till Svensk Byggtjänst

Arbetsbeskrivning

Placera Personal AB är ett rekryterings- och konsultuthyrningsföretag som är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder som befinner sig i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och vår verksamhet är en av branschens mest erfarna och betrodda. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.

Företaget
Svensk Byggtjänst ägs av landets ledande branschorganisationer inom samhällsbyggnad och har sedan 1934 samlat in, strukturerat och sålt den kunskap som krävs för att planera, konstruera, bygga och förvalta hus och anläggningar. Svensk Byggtjänst utvecklar kontinuerligt verktyg och mötesplatser som syftar till att skapa effektivitet och lönsamhet runtom i Byggsverige. Vi omsätter drygt 200 MSEK och är ca 90 anställda. Till vårt kontor i centrala Stockholm söker vi nu en produktutvecklare / projektledare. 

Tjänsten
Som produktutvecklare / Projektledare kommer du att arbeta i ett team på 3 personer. Ni arbetar tätt ihop med produktchefer, systemutvecklare för att vidareutveckla befintliga produkter och tjänster. Du arbetar med backlogs och roadmaps och får gärna vara bekant med att arbeta agilt. Det är främst digitala produkter som du kommer arbeta med. Du är lyhörd inför kunders önskemål kring förändring och utveckling av produkterna.
Arbetet är varierande och du har stor möjlighet att själv påverka dina dagar. Svensk Byggtjänst erbjuder konkurrenskraftiga villkor samt en organisation med kunniga, trevliga och motiverade medarbetare. De sitter vid Odenplan vid nya och fräscha lokaler. För denna tjänst blir du direktrekryterad av Svensk Byggtjänst.

Kvalifikationer
För denna tjänst ser vi att du stämmer in på följande kvalifikationer

• Du har erfarenhet av digitala produkter
• Du har erfarenhet av IT och god systemvana
• Du talar och skriver engelska flytande
• Du har en god teknisk förståelse 
• Meriterande om har en utbildning inom IT
• Meriterande om du har erfarenhet av att arbeta Agilt och/eller är certifierad inom scrum 
• Meriterande om du har erfarenhet av PLM eller PMI

Personligt 
Vid denna rekrytering lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. Som person är du initiativrik, självgående och gillar att arbeta i team. Du är kommunikativ och arbetar affärsinriktat samt har en god social förmåga. Vidare är du en nyfiken problemlösare som kan hantera flera processer på en och samma gång. 

Placera Personal som rekryteringspartner
Placera Personal är en av branschens mest erfarna och betrodda rekryterings- och konsultuthyrningsföretag, vi började redan 1988. Vår långa erfarenhet och vårt goda rykte gör att vi har många intressanta och framgångsrika företag på kundlistan vilket innebär många spännande möjligheter för dig. Vi är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster samt har också specialistkompetens inom rekrytering på chefsnivå.

Vi är en värderingsstyrd organisation som brinner för det vi gör. Placera Personals positiva företagskultur bidrar till att medarbetare stannar länge hos oss, vilket är en framgångsfaktorer som långsiktig samarbetspartner till våra kunder och en trygghet för dig som kandidat.

Kontaktpersoner på detta företaget

Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström

Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Placera Personal AB Kista
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid Heltid 37,5 h/v Start: Enligt överenskommelse Rekrytering
  • Publicerat: 6 november 2017

Besöksadress

Kista Science Tower
None

Postadress

Kista Science Tower
Kista, 16451

Liknande jobb


Affärspartner Kvantum

Affärspartner Kvantum

8 maj 2024

Marketing Automation Specialist

8 maj 2024

6 maj 2024

3 maj 2024