Proffice söker Service Delivery Manager (SDM)

Arbetsbeskrivning

Proffice konsulter är specialister. Det är det som har gjort att Proffice är ett av Sveriges största och äldsta bemanningsföretag. Som Profficekonsult har du en trygg anställning med kollektivavtal i ett auktoriserat bemanningsföretag. Du får möjlighet att skaffa dig erfarenhet från olika branscher och företag. Våra uppdragsgivare ställer höga krav på oss och vi ställer höga krav på våra konsulter. Eftersom du har din dagliga arbetsplats ute hos våra kunder måste du vara skicklig på det du gör, flexibel, självgående och social. Du gillar att ständigt stå inför nya utmaningar och möjligheter. Har du vad som krävs, kan du se fram emot ett stimulerande arbete och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Vi söker dig som vill arbeta som Service Delivery Manager och Operativ produktionsansvarig hos en av våra stora kunder. Du kommer att vara anställd på Proffice och vara vår Service Delivery Manager för denna kund. Dina arbetsuppgifter kommer att vara att tillgodose kunden med kompetent personal efter behov, både på lång- och kort sikt så att uppställda mål uppnås. Operativ drift: Ansvara för att tillgodose dagligt behov av kompetent personal så optimalt som möjligt. Ansvaret innefattar stöd och coachning av PROFFICE medarbetare hos kunden. Individuppföljning och skapa och genomföra stödåtgärder för medarbetare. Ansvara för säkerställd leverans av PROFFICE-anställda medarbetare till kunden. Se till att arbetssätt/rutiner/instruktioner följs av våra medarbetare placerade hos kunden. Medverka i planeringsmöten med Produktionsstyrningen hos kunden på både på lång-och kort sikt. Utveckling Ansvara för att driva förbättringsarbete som möjliggör flexiblare upplägg och bättre arbetssätt och planering som förbättrar service, kvalitet och kostnadseffektivitet för vår kund. Budget och planering Ansvara för att mål bryts ner och kommuniceras för alla PROFFICE anställda hos kunden och att säkerställa måluppfyllnad. Personal och organisation Vara kontaktytan mot PROFFICE medarbetare hos kunden. Coacha våra anställda hos kunden och säkerställa kompetenskrav och kompetensbehov och koordinera utbildning/träningsåtgärder med kunden. Ansvara för att våra medarbetare hos kunden får rätt utveckling, information och återkoppling. Säkerställa att kundens kärnvärden är värdegrunden för beslut som fattas. Arbetsgivaransvar Ansvara för att lagar, policys, regler och bestämmelser följs av och för våra anställda hos kunden. Du som söker ska ha Gymnasieutbildning eller motsvarande. Du måste ha en god erfarenhet av ledarskap, personal, arbetsrätt, arbetsmiljö och ekonomi. Du bör ha goda IT-kunkaper och ha goda kunskaper svenska språket,i både tal och skrift. Allmänna kunskaper i engelska krävs. Vi ser gärna att du har logistikkunskaper samt erfarenhet inom detta område. Som person bör du vara intresserad av människor, vara en god förebild och kunna få andra att växa som medarbetare. Du ska ha ett gott ordningssinne, var strukturerad, vara en god kommunikatör, kunna fatta beslut på egen hand och kunna arbeta under eget ansvar. Beskriv noggrannt i din ansökan dina tidigare erfarenheter inom de angivna områdena. Ange även eventuellt löneanspråk och uppsägningstid. Ansökningar kommer att behandlas löpande under ansökningstiden!

Sammanfattning

Liknande jobb


Skansens restauranger

Skansens restauranger

13 maj 2024

24 april 2024

Personal chef Bella Roma

Personal chef Bella Roma

8 maj 2024

3 maj 2024