Programkoordinator till snabbt växande IHM Business School i Göteborg

Arbetsbeskrivning

IHM Business School utvecklar och genomför Yrkeshögskoleutbildningar i nära samverkan med partnerföretag i näringslivet.


Vi är en privat, fristående affärsskola helägd av den ideella stiftelsen IHM. Verksamheten bedrivs helt utifrån marknadens krav och önskemål och är ett privat alternativ för affärs- och ledarskapsutveckling. Sedan starten har över 5000 studenter börjat sina karriärer här! Framgången bygger på vår förmåga att erbjuda aktuell, relevant kunskap och träning som ger just den kompetens som efterfrågas på arbetsmarknaden. Vi befinner oss i en spännande fas och ser stor potential i att utvecklas som bolag! Nu söker vi tillsammans med Oddwork en Programkoordinator till IHM Business School i Göteborg som ska vara med och utveckla våra arbetsprocesser för programkoordinering!

Om tjänsten som Programkoordinator på IHM Business School
Hos IHM blir du en del av ett drivet team! I din roll som Programkoordinator kommer du ansvara för att driva, hantera och utveckla det administrativa arbetet inom IHM:s öppna program Affärs- och Marknadsutveckling, Ledarutveckling och Crash Course Academy. Dina uppgifter kommer att vara både standardiserade och varierande beroende på program, tid på året och specifika behov från både programdeltagare och lärare. Du ska därför gilla att jobba i en mix av både repetitiva och nya uppgifter.

IHM förändrar nu sin programadministration, och du kommer att spela en viktig roll i arbetet med att ta fram nya arbetssätt, processer och digitala verktyg för den administrativa verksamheten. Det krävs därför att du är energisk, tycker om att arbeta strukturerat med koordinering och är van att jobba med många bollar i luften. 

Vi söker dig som…
… är engagerad, effektiv och vill bli en viktig del hos Sveriges mest spännande utbildningsföretag! Det absolut viktigaste hos IHM är ditt driv och din ambition. Du är ansvarstagande, snabbtänkt, proaktiv och noggrann men brinner samtidigt för att ständigt förbättra och skapa ännu bättre arbetsprocesser. Du är van vid att jobba mot deadlines och gillar det.

Det är positivt om du har arbetat med att utveckla administrativa arbetsprocesser tidigare och att du har kunskap om hur man kan skapa effektiva processtrukturer med hjälp av digitala verktyg. Du är van vid att hantera olika typer av program och interna system, som CRM, och hanterar MS-Office (Word, Powerpoint och Excel) utan problem. Eftersom du är en del av ett arbetsteam med många kontaktytor, både internt på IHM men också externt med lärare m.fl., så är det också viktigt att du är social och tydlig i din kommunikation. Viktigt är att du har goda kunskaper i svenska språket i både tal och skrift.

Vad IHM Business School erbjuder dig
Hos IHM Business School erbjuds du en nyckelroll för utvecklingen av bolagets administrativa programkoordinering. Bolaget befinner sig i en händelserik fas med stora ambitioner för framtider. För rätt person finns därför goda möjligheter att växa och utvecklas tillsammans med bolaget! Du kommer att arbeta heltid från måndag till fredag med fast lön. Du kan läsa mer om IHM Business School här!

START: Omgående
PLATS: Göteborg
OMFATTNING: Heltid
LÖN: Grundlön
KONTAKT: Consultant Manager Emma Kavsjö, emma@oddwork.se (för frågor om tjänsten, ej ansökningar) 
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2016-05-11

Är detta du? Skicka in din ansökan med CV omgående då platsen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdag! Vi ser fram emot att höra av dig. 

Oddwork startades av tre studenter utifrån Handelshögskolan i Göteborg 2011. Vi kopplar samman talanger med företag över hela Sverige inom försäljning, ekonomi och kundtjänst. Vi lever utifrån att personlighet är A & O och att människor är bäst på det man verkligen brinner för. Därför vill vi på Oddwork alltid veta vem du är, vad du vill och framförallt vad du brinner för! Det är så vi kopplar samman rätt talang med rätt företag och skapar nästa karriärsäventyr.

Kontaktpersoner på detta företaget

Charlie Sinclair
0704-220783
Consultant Manager IT Anna Höglund
031-892835
Consultant Manager Charlie Sinclair
031-892835
Konsultansvarig Emma Kavsjö
0767-671600
Konsultchef Poyan Karimi
0737571104
Consultant Manager Victoria Frykberg
031-892835
Talent Manager Amy Disley
0760425236
Talent Manager Jasmin Kamyab
0737249457
Talent Manager Emma Kavsjö
0767-671600
Talent Manager Jacob Borre
0760466562

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Oddwork Sweden AB Göteborg
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Månatlig löneutbetalning
  • Heltid Bemanning
  • Publicerat: 11 april 2016

Besöksadress

Saltholmsgatan 19 42676 Göteborg
None

Postadress

Saltholmsgatan 19
Göteborg, 42676

Liknande jobb


Administratör till Bergums skolområde 1

Administratör till Bergums skolområde 1

27 maj 2024

Utbildningsadjutant

Utbildningsadjutant

24 maj 2024

Utbildningsadministratör 50%

Utbildningsadministratör 50%

15 maj 2024