Projekt Kordinator

Projekt Kordinator

Arbetsbeskrivning

Custice grundades 2002 och är en av Sveriges mest välrenommerade analysleverantör inom b2b. Våra analyser och rekommendationer hjälper varje år företag och organisationer att hitta de leverantörer som är bäst anpassad till deras verksamhet. Vi ger individuellt stöd för att hitta rätt leverantör, få rätt pris och framförallt stärker vi våra klienters konkurrenssituation genom att hjälpa till att stärka upp verkningsgraden på våra klienters omsättning. Custice vill skapa en bättre framtid genom rådgivning med hög kvalitet, goda resultat och nytänkande.


Syftet med rollen är att bidra till Custices tillväxt dels genom arbetet att bibehålla och förädla befintliga men framförallt genom att utveckla och förankra nya klienter.
Som koordinator hos Custice så är du spindeln i nätet mellan våra klienter, konsulter och leverantörer.


Du kommer att skapa handlingsplaner, samordna och följa upp alla pågående projekt och sammanställa slutrapporter.


Företagskontakt via telefon, mail etc. är en central del av tjänsten varav du behöver vara bekväm med dessa arbetsredskap.
I detta samarbete bidrar du med värdefull branschinformation samt skapar former för erfarenhetsutbyten, kompetensutveckling och driver ett ständigt förbättringsarbete.


Ansvarsområden som ingår i rollen:


• Bidra till affärsområdets tillväxt genom kontakter med klienter och samarbetspartners
• Skapa ett starkt och långsiktigt branschnätverk
• Upprätta handlingsplaner, följa upp och driva projekt mot dessa
• Rapportera regelbundet till ansvarig för Custice affärsutvecklingsenhet
• Ansvara för viss dokumentation och administration


Kravprofil


Du är:


• van att arbeta i snabbväxande och ambitiösa organisationer som har en tydlig vision och mål
• positiv, driven och resultatorienterad
• van vid att driva utveckling och att arbeta mot höga mål. Du ser möjligheter och är realistisk i dina antaganden.
• ansvarstagande, inlyssnande, relationsskapande och strukturerad i ditt arbetssätt
• Organisatorisk och van att hantera flera pågående projekt samtidigt








Du har:


• ett stort mått av självledarskap, en helhetssyn och förmåga att arbeta strukturerat genom att prioritera mellan många olika arbetsuppgifter. Du levererar i tid med hög kvalité
• erfarenhet av att arbeta i projektform
• erfarenhet av att nätverka, skapa nya affärer och bygga relationer med andra
• mycket god kompetens i att skriva och kommunicera på svenska








Meriterande är tidigare arbete inom försäljning b2b, ekonomi/administration och/eller tidigare erfarenhet av marknadsundersökningar/säljinsatser med telefon som arbetsredskap


Vi gillar mångfald vad gäller kön, funktionsvariation, ålder och kulturell bakgrund. Vi lägger också stor vikt vid personliga egenskaper.
Tjänsten


Tjänsten är på heltid och tillsvidare med tillträde så snart som möjligt.
Ansökan


Välkommen med din ansökan så snart som möjligt, dock senast 30 april. Vi intervjuar löpande under rekryteringsprocessen, så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.


Vid frågor är du välkommen att kontakta Christer Skogsberg på christer.skogsberg@custice.se
070-6784437

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Custice AB GÄVLE
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 april 2020
  • Ansök senast: 30 april 2020

Postadress

Nobelvägen 2
GÄVLE, 80267

Liknande jobb


Cross-Cultural Facilitator (Pre-Departure Orientation)

19 mars 2024

27 november 2023

23 november 2023