Projektadministratör | Jönköping Energi

Projektadministratör | Jönköping Energi

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Som Projektadministratör på Jönköping Energi arbetar du med bla. bokningar, kundundersökningar och kundservice. Rollen är på 75 % och dina arbetsuppgifter innebär kundservice via telefon samtidigt som du ansvarar för hantering av administration i ett pågående projekt. Vidare arbetar du som ett stöd i projektet med planering, ta fram statistik, registreringar och scanning av dokument mm.

Arbetstiden är förlagd på dagtid mellan kl. 07.45-14.45 och möjlighet till ett par dagar på distans kan bli aktuellt. 

Vi tror att du tidigare arbetat i en liknande roll som administratör, kundsupport, handläggare, projektkoordinator, kundtjänstmedarbetare eller liknande. Vidare ser vi att du har goda IT-kunskaper och har erfarenhet av att arbeta i excel. Som person är du serviceinriktad, strukturerad och har en förmåga att hantera många bollar i luften. För att trivas i rollen tror vi att du är kommunikativ, har en förmåga att ta egna initiativ och är en god samarbetspartner. Att du är flytande i svenska är ett krav för tjänsten. 

Urval och intervjuer kommer att ske löpande.
Tjänsten är en visstidsanställning fram till april 2023 med möjlighet till förlängning och övertag hos vår kund. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt. Har du frågor kontakta ansvarig Konsultchef på mail: emil.skoglund@randstad.se 
Välkommen med din ansökan!

Ansvarsområden
Ta fram statistik och rapporter
Kundsupport på mail och telefon
Agera som ett stöd i ett projekt
Administration


Kvalifikationer
Gymnasieutbildning eller relevant arbetslivserfarenhet
Tidigare erfarenhet inom administration
Goda IT-kunskaper 
Excel kunskap


Ansökan

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 november 2022
  • Ansök senast: 20 november 2022

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


Customer Support Specialist

Customer Support Specialist

31 maj 2024