Projektadministratör / projektassistent till Coromatic

Projektadministratör / projektassistent till Coromatic

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.

Om kunden:

Coromatic gör det möjligt för företag och organisationer att driva sin verksamhet utan avbrott. Som Nordens ledande leverantör av lösningar för verksamhetskritisk infrastruktur, s.k. Critical Facilities Solutions, säkrar de tillgänglighet till kraftförsörjning och datakommunikation. Coromatic har ett heltäckande tjänsteerbjudande, där de tar fullt ansvar från strategi och design till integration, underhåll och drift av Critical Facilities Solutions. deras expertkunskap inkluderar kraft, kyla, nätverk och datakommunikation samt säkerhet.
Coromatic har drygt 530 anställda i Norden och har i dagsläget levererat lösningar och tjänster till företag i mer än 50 länder runtom i världen.

Arbetsuppgifter:

I rollen som projektadministratör arbetar du inledningsvis med att administrera dokumentation och avslut i olika projekt åt företagets kunder. Där säkerställer du att all information är på plats innan projektet faktureras. Med detta som utgångspunkt erbjuds du ett nära samarbete med projektledarna samt en gedigen introduktion till branschen. Vidare arbetar du med kontinuerlig uppföljning av projekten tillsammans med projektledarna där du har möjlighet att komma med nya infallsvinklar kring rutiner och arbetssätt. Slutligen är du delaktig i projektens alla olika skeden och ansvarar för kontaktytor och samordningen av projektens olika aktörer såsom kunder och kollegor. För rätt person finns det goda utvecklingsmöjligheter.

Profil:

• Gymnasial utbildning
• Tidigare erfarenhet av projektadministrering och dokumentation
• Svenska och engelska flytande i både tal och skrift
• Meriterande med kunskap inom Share Point

Vi tror att du som söker tjänsten är en person som trivs med att ta egna initiativ och har förmågan att handla och agera snabbt i situationer som kräver det. Du motiveras av att arbeta mot deadlines och tycker om ett högt tempo i ditt arbete. Rollen kräver att du är strukturerad och driver dina egna processer framåt. Vidare tror vi att du är duktig på att skapa ordning och behålla struktur i ditt arbete.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Bromma
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: koordinator, Administratör, Projekt, Projektplanerare, Projektadministratör, Admin, Administrator, Koordinering, Planning, Planering, Project

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 mars 2020
  • Ansök senast: 30 april 2020

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


16 maj 2024

Biladministratör söks

Biladministratör söks

16 maj 2024

Administratör till Planstöd

Administratör till Planstöd

15 maj 2024